Na de bestelling wordt er netjes gebeld. En de vooruitgang van de bestelling besproken. Er wordt netjes een afspraak gemaakt. Er is bij mij optijd geleverd.

Klantvriendelijk

Mijn kabel was er na een paar dagen nog niet. Vraag wordt heel klantvriendelijk opgelost, dikke duim!

Een zeer goede site

Een zeer snelle levering en betrouwbaar wed site ik raad het iedereen aan super tevrede

Slechte en onduidelijke telefonische hulp.

Bestelling super snel geleverd . Alles ziet er goed uit. Maar als je zoals ik de pulsar plus 22kw en loadballacing koopt totaal 1200 euro. Dan mag daar wel bij vermeld worden dat je er ook een FTP kabel bij moet bestellen voor de communicatie. Nu kan ik weer hellemaal opnieuw beginnen met graven. Bij telefonisch contact voor info word ik onduidelijk geholpen en kunnen ze niet goed vertellen welke kabel ik nodig heb. En tot verbazing verkopen ze zelf die kabel die je nodig hebt niet. Een dikke min en onduidelijk beschreven wat de exacte benodigdheden zijn voor complete installatie.

Goede service!

Een kabel besteld op het verkeerde adres (dacht dat er nog een losse formulier kwam voor aflever adres). Gebeld en werd netjes geholpen om het adres te wijzigen. Binnen één dag thuis bezorgd. Helaas was de kabel niet wat ik ervan verwachtte. Grotendeels mijn fout, al mag de informatie bij het product in de webshop ook wel wat uitgebreider zijn. Via de mail retour aangevraagd, en binnen een week was het geld terug gestort.

Snelle levering van goed product

Na de bestelling van mijn 2-PV panelen set is vlot contact opgenomen om de details van afleveren goed af te spreken. Daarna zelf de boel gemonteerd en geinstalleerd en ze leveren ook in oktober al hun bijdrage aan de stroomvoorziening.

kabel oke - prijs niet correct

ik heb een kabel besteld en gekregen. de werking is oke. heb deze nog maar enkele keren gebruikt. wat is veel ergerlijk vind is dat er een prijsaanbod is dat 100€ goedkoper is op een website met dezelfde firmanaam. maar toch niet, volgens EV, niet dezelfde is. heel verwarrend en misleidend

Mooie kabel, zeer snel geleverd.

Nette club!

Stoeptegels om het laadsnoer doorheen te leggen aangeschaft…… Goeie oplossing voor een groeiend probleem!

Nix op aan te merken!

Snel binnen, de kabel ziet er degelijk uit en werkt zoals het hoort

Prima installatieservice en heel klantgericht

Vandaag is bij mij een Wallbox Pulsar geïnstalleerd en keurig opgeleverd. Het enige minpuntje is dat ik vandaag op de website lees dat ik een duurder model inclusief installatiekosten had kunnen kopen voor 200 euro goedkoper dan dat ik nu heb betaald. Was wel zo netjes geweest om mij daarop te wijzen.

Topservice

Service gerichte organisatie met gespecialiseerde mensen. Geen moeite te veel om de klant te helpen.

Snel geleverd!

Snel geleverd!

EV Service? Alles behalve service….

Ik had info gevraagd om zakelijke klant te worden, waarna ik onmiddellijk werd opgebeld. Een voorstel werd gedaan en de vraag gesteld of ik interesse had om installaties uit te voeren voor hen…. Ik beantwoord netjes alle vragen en wil mijn eerste bestelling plaatsen. Sindsdien geen antwoord meer… Telefonisch contact opgenomen met de vraag mij hierop te antwoorden.. geen gehoor. Bij deze heb ik een andere betrouwbare zakenpartner gezocht.

Positief

Vrijdag om 15 uur de Zappi laadpaal besteld na goed advies van ze en goede uitleg. Zaterdag al in huis samen met de Hub erbij. Top levering en aardige en duidelijke uitleg en de telefoon. Raad ze aan

Oogt goed, past op de fase 1 stekker en morgen de ingebruikname op de auto.

De verwachting is dat we tevreden gaan zijn. Anders bestelling nieuwe muur aansluiting voor opladen.

Bij EVservice doen ze wat ze beloven op tijd leveren tegen een nette prijs

Bij EVservice doen ze wat ze beloven op tijd leveren tegen een nette prijs

Goed advies, snel, concurrerende tarieven

Bij de zoektocht naar een goede bij onze situatie passende laadpaal (3 fase, zonnepanelen) meerdere bedrijven gecontacteerd. Één stak er met kop en schouders positief uit. EV Service. Goed advies, op meerdere momenten in het oriëntatieproces vragen gesteld en via mail antwoord gehad. Handig ivm nalees mogelijkheid. Toen een Zappi besteld. Levering kon binnen 3 weken. Wel nog even getwijfeld i.v.m. een verplichte aanbetaling van 100 euro. Maar na het lezen van de reviews tich gedaan. Laadpaal is vandaag geïnstalleerd door Wilco en zijn maat. Keurig werkend afgeleverd en een aantal uitdagingen in de meterkast uitstekend opgelost. De bestelde Hub bleek defekt. Ook dit wordt keurig opgelost. Aan het eind van de dag netjes gebeld door de verkoopafdeling met de vraag of we tevreden waren. Er is maar 1 antwoord mogelijk. Ja.

Let op: veroorzaakt aanzienlijke schade bij installatie!

PAS OP: dit bedrijf brengt ernstige schade toe bij installatie van een laadpaal! Ik wil iedereen behoeden om dezelfde fout te maken als ik door met dit bedrijf in zee te gaan. Vrijdag 28 mei ’21 heb ik een Wallbox laten installeren door EVService. Zij werken met een pool van zelfstandige monteurs die zij dus als het ware ‘inhuren’. Zo ook voor de installatie van onze laadpaal. Het uiteindelijke resultaat is dat de laadpaal bij ons in geïnstalleerd, maar tijdens de installatie (en aansluiting in de elektrakast) is er een piekbelasting in het electriciteitsnetwerk ontstaan, waardoor wij enorme schade hebben opgelopen aan allerlei huishoudelijke apparatuur in onze woning. Dit betrof een doorgebrande Liebherr inbouw vrieskast, een Nefit ketel (volledig doorgebrande printplaten), een Nest thermostaat, Wifi versterkers en nog meer. De meeste apparaten hebben we moeten vervangen, alleen de ketel heeft men nog kunnen 'redden'. Op basis van de Wet Ketenaansprakelijkheid heb ik EVService aansprakelijk gesteld voor de schade. Er is nu een restant van 400 euro waar we nog een discussie over hebben. Ik had dit bedrijf juist specifiek uitgekozen op basis van de veelal positieve reviews hier, maar helaas heb ik zelf dus een hele slechte ervaring met hen. Ook goed om die ervaringen met het publiek te delen zodat jullie het eea zelf goed kunnen overwegen. Laatste tip: haal alle stekkers van alle apparatuur uit de stekkers voordat de monteur de laadpaal aansluit in de elektrakast. Ook al geeft de monteur misschien aan dat dit niet nodig is, mijn ervaring is om dit vooral WEL te doen. Een kleine moeite die heel veel ellende kan besparen.

Prima alles naar wens

Erg tevreden over product

Gewoonweg uitstekend.

Nauwelijks wachttijd, men denkt actief mee en komt snel met de beste en goedkoopste oplossing.

Goede service, reageren snel en klantvriendelijk

Communiceren snel en goed bij het zoeken naar een oplossing

Snel. Best. Duur

Goeie webshop en snelle levering

Ik kon snel vinden wat ik zocht. Duidelijke product omschrijving en makkelijk te bestellen. Ook de communicatie over de levering is uitstekend.

Snelle levering!!

Prijs kwaliteit super