Snelle levering en goede service.

Goed advies gegeven en duidelijke antwoorden op vragen.

Duidelijke website, goede communicatie en supersnelle correcte leveting

Duidelijke website, goede communicatie en supersnelle correcte leveting Duidelijke website, goede communicatie en supersnelle correcte leveting Duidelijke website, goede communicatie en supersnelle correcte leveting

EV laadpalen en laadkabels snel geleverd met zeer goede service.

Ik vond het heel prettig om bij dit bedrijf iets te bestellen. De mobiele laadkabel die ik heb besteld had ik de volgende dag in huis. Duidelijke website due je helpt bij het maken van de juiste keuze. Het ontvangen product ziet er perfect uit. Was heel goed verpakt en werkt na behoren. Ik ga vaker hier nog eens iets bestellen.

Snel bezorgt

Verloopstekker werkt niet

Verloopstekker werkt niet voor opladen auto.

De oplaadkabel van EVservice is beter dan het origineel. Ben werkelijk sprakeloos van bewondering over de kwaliteit. Daarnaast een zeer professioneel en flexibele organisatie. Ik had me in de lengte vergist en de zeer goed bereikbare klantenservice rectificeerde de bestelling in een oogwenk.

Snelle levering en duidelijke informatieve site

Na een duidelijke uitleg op de site, alles snel besteld en geleverd.

ga zo door

duidelijk en slagvaardig

Deskundige installatie

Nadat een andere laadpaal aanbieder ons met een defecte Wallbox heeft laten zitten heeft Wallbox contact opgenomen met EV service. Mijn complimenten aan EV service om een andere installateur te zoeken. Installateur GouweTech is geweest, en zag gelijk wat het probleem was. Nieuwe Wallbox geplaatst en deze werkt weer. Mijn complimenten aan Alex en Chantal van GouweTech voor de deskundigheid en vriendelijkheid.

Laadpaal met installatie besteld. Probleem rond installatie netjes opgelost.

Voortrefelijk

Prima service. Ondanks mijn verkeerde bestelling. Toch alles opgelost binnen 24 uur

Ik ben zeer tevreden!

Ik had een ev-kabel nodig voor type 1 (auto) naar type 2 (laadpaal). Ik woon in Frankrijk, kabel kost hier (Mister EV) 210€ plus 20€ verzendkosten. Bij jullie 129€ incl. verzendkosten. Wat een verschil! En: binnen vijf dagen in huis! Fantastisch!

Goed product en goede after-sales

Heel goed advies gekregen, bestelling liep vlekkeloos en vervolgens na aanschaf goede after-sales.

Accurate levering en service. Prijs concurerend!

Zoals gezegd accurate levering en goede service. Het kapje van de pulsar plus is erg kwetsbaar. Mogelijk bij het monteren door mijn eigen toedoen een scheurtje in de rand ontstaan. Ik kreeg echter zonder een problemen een nieuw kapje van wallbox. Ik heb de laadpaal zelf geinstalleerd maar ik vind de montagehandleiding op enkele punten wat onduidelijk. Ik kreeg echter per telefoon goede adviezen van jullie service-desc!

Snelle levering en goede service.

Heb twee sets zonnepanelen met stekker besteld. Helaas was de tekst op de website niet al te duidelijk wat betreft opstelling van de panelen. Hier op gereclameerd en netjes tekst en uitleg gekregen. Super alleen niet wat ik eigenlijk wilde hebben. Installatie was een fluitje van een cent. Nu nogmaals vier panelen bestellen, en kijken of ik de onderdelen zo kan krijgen als ik ze hebben wil, anders moet ik ergens anders heen en krijg ik twee verschillende type panelen.

Snelle levering van kwaliteit

Snelle levering van kwaliteit

Gewoon perfect

Werkt perfect en alle afspraken nakomen

Juiste snelle levering en lader werkt perfect

Snel binnen en krijg wat ik besteld heb!!

Correct geleverd

Duidelijke website, snelle correcte levering.

Werkt prima en zeer goede prijs

Ik heb deze kabel gekocht voor mijn Ford C-Max energi en ben er heel tevreden over. Aanvankelijk dacht ik dat hij niet goed werkte want de auto laadde niet op, maar het bleek aan de instellingen van de auto te liggen. Toen ik die had aangepast ging het opladen prima. Bij een standaard openbare laadpaal laad hij in ongeveer 2,5 uur volledig op. En dit was de goedkoopste kabel die ik kon vinden. Lengte van 4 meter is prima. Kortom, een aanrader.

Fijne nette klantvriendelijke medewerkers. En snelle levering. Super ervaring

Supersnelle service; tegen een zeer schappelijke prijs

Binnen één dag werd mijn verloopkabel voor mijn laadpaal geleverd. Prima geregeld, snelle bezorging, schappelijk geprijsd.

Damzigt 46

3454 PS Utrecht