Boekbestelling geplaatst en na ruim een dag zat ik in t boek te lezen....en nog steeds. Blij om!!!

Goed en betrouwbaar bedrijf, maar de website is voor verbetering vatbaar

Na een zoektocht door alle pagina's lekkere, leuke en interessante voedingsmiddelen gevonden. Ook de "stel me op de hoogte bij voorraad" knop (en Biolovers) werkt. Vlot via de mail op de hoogte gesteld over het weer op voorraad zijn van producten waar ik interesse in had getoond. Vlotte levering en het ingeschakelde transportbedrijf hield me voortdurend op de hoogte. Conclusie: Ik ga vaker shoppen/bestellen bij Biolovers. Adviezen: 1) Maak de site overzichtelijker en groepeer producten beter. 2) Maak waar, zoals bij elk product vermeld wordt, dat je met PayPal kunt betalen! Fijne Feestdagen gewenst.

Alles perfekt

Super vlot

Ruim aanbod met goede beschrijving van de producten. Prima prijzen en zeer snelle verzending.

Snelle levering, prima producten. Heerlijke thee en warme sloffen

Erg goed en snel

Op internet beetje rondgekeken en biolovers kwam voor mijn producten goedkoopste uit de bus

bem!

correu tudo bem.. muito obrigado

• Você nos recomendaria? sim

Parfait

Parfait

Goed assortiment mooie merken snelle levering

Naif dingen besteld. Snel in huis

Tweede keer besteld bij Biolovers, vlotte levering en heel goede prijs.

Delivery time

Parcel didn’t arrive and support waited for too long in order to send a new one.

Goede service en kwaliteit

Snelle levering, goede service en kwaliteit

in orde

correcte levering van het bestelde, binnen de termijn.

Snel, product voldoet aan de verwachting,TOP!

Aangename site, bestelling ging vlot, Snelle levering en producten zijn zeer kwalitatief. Een aanrader en een 2de bestelling volgt snel.

Ausgezeichnete Händler

Habe bereits das zweite Mal bestellt. Tolle Homepage, sehr übersichtlich. Sehr schnelle Versand…herzlichen Dank, viele Grüße aus Regensburg.

Vlug en correct geleverd

Bestelling na amper anderhalve dag geleverd

Alles positief

Geen enkel probleem ondervonden. Niet bij bestellen en niet bij leveren.

Niks op aan te merken

Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop. Het Japanse mes voldoet aan al mijn verwachtingen. Ik ga met plezier aan het koken.

Geweldig snelle levering van juiste product en voordelige prijs !

Levering gebeurde 1 dag na de bestelling, ts de uren die werden vermeld met zeer vriendelijke koerier ! Prijzen zijn heel competitief ! Aannte raden

Voor het eerst in kontakt met deze site

Besteld en een snelle bezorging.

Correcte levering

Het product is steeds op voorraad en snel bezorgd Prima

Een goeie website en zeer vlotte service!!!

Prima service!!!

Excelent

Good and fast

• ¿Nos recomendarías?

het pakketje is helaas nooit aangekomen.

ik heb geen ervaring met het produkt

Corsicaweg 10 etage 4 unit 13

1044AB Amsterdam

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, veelal natuurlijk, biologisch en/of vegan. De beste kwaliteit voor een scherpe prijs, snelle levering en goede service, dat is waar wij voor staan.