Snelle levering. Uitstekende producten

Producten de volgende dag geleverd. Alles netjes verpakt. Goed en professioneel assortiment producten.

Deskundige kennis en hulp. Groot assortiment

Ik had zonnebrand op mijn lederen bekleding en dashboard. Ben bij carclean langs geweest en hebben direct een emmer doek borstel enz gepakt om een stukje te testen. Resultaat was perfect! Goede service

Zeer prettige klantenservice met goed advies

Makkelijk te bereiken en krijg de indruk dat ze alle tijd voor me nemen.

Top bedrijf met een groot assortiment en scherpe prijzen

Een fijn en net bedrijf (zowel de website als de winkel/showroom), altijd vriendelijk, veel producten in het assortiment en scherpe prijzen. Indien gewenst krijg je ook goed advies over gebruik en detailing.

snelle service

De verzending is de volgende dag al binnen en ze verkopen de beste producten voor mijn auto onderhoud, m.n. de producten van Mequiars.

Al jaren het vertrouwde adres voor auto detailing

Altijd goed advies, ruime assortiment aan detailing spullen. Goed prijs en prima bereikbaar.

TOP service, keer op keer !!

TOP service mét supersnelle levering !!

Poorboy s professional polish gekocht voor mijn caravan om de zwarte strepen terverwijderen werkt uitstekend al van alles geprobeerd maar eigenlijk werkt niks echt goed maar professional polish wel

Goed bedrijf met mooie producten en snelle verzending. Koop er al jaren mijn detail producten voor onze auto’s.

Geweldig !

Ging super snel , maakte de auto goed schoon en de stofzuigers deed het top !

Snelle verzending, goed product

Een voorbeeld voor alle webshops

Zoals altijd ging de bestelling op rolletjes. Duidelijke website met productinformatie en bestellen is een fluitje van een cent. Bezorging conform de toezegging in een adequate verpakking. Vroeger kreeg je als cadeautje met een monstertje van iets of een doekje. Dat is helaas niet meer. Maar goed dat was een extraatje.

Altijd snelle levering

Duidelijke website met goede productomschrijvingen, altijd snelle levering. Dikke 10!

Goede producten snelle levering

Goede producten maar besteld voortaan weer bij ***. Krijg je tenminste een gratis artikel bij iedere bestelling en nog een leuke /presentje.

Product goed

Bestel wel vaker en is altijd netjes en snel geleverd. Helaas komen er ook stalkmails achteraan om te beoordelen. Sterretje eraf hierdoor.

Snel verzonden, leuk cadeautje.

Geweldige service, snelle levering

Shop al jaren bij Carclean, duidelijke overzichtelijke site met veel keus aan producten. Snelle levering en altijd goed verpakt.

Al jaren super tevreden

Nogmaals , al jaren super tevreden , ga zo door. Ik kom binnenkort eens in de winkel kijken lijkt me zeer interessant om eens persoonlijk kennis te maken. Met vriendelijke groeten Walter Dōppen

Perfect.

Alles was conform en zeer snel geleverd zoals aangekondigd.

Goed en snel geleverd.

Snel geleverd. En zeer tevreden over de producten.

Topproducten aan een zeer scherpe prijs.

Vandaag eens de stap gezet om van Meguiars over te stappen naar Monello n.a.v. bekeken filmpjes op You Tube.

Prima product

Ik heb dit product gebruikt en ben heel blij mee. Ik heb nu profijt van

Super service .

Snelle levering en goede service.

Ik ben blij met jullie webshop ik leg veel dingen in mijn favorieten en de dingen die echt nodig zijn mijn winkelwagen en 1 keer in een bepaalde tijd bestel ik weer eens wat. Alles wat ik nodig heb is in jullie webshop te vinden.

Voor de tweede keer besteld en weer snel geleverd en de producten netjes verpakt.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs