Snelle en uitstekende service

Grote bestelling geplaatst volgende dag al in huis top !

Was goed 9nrvangen en netjes op tijd

Snelle levering en vlot gegaan

Snelle levering en top geleverd.

Besteld en snel geleverd.

Uitstekende service en kennis

Uitstekende service en kennis. Het personeel heeft hart voor de zaak en je wordt als klant gezien.

Altijd TOP!!

Mooie, duidelijke website. Groot assortiment tegen correcte prijzen. Levering eveneens snel en netjes verpakt.

Goede en ruime sortering

Ik heb wat producten geselecteerd, gekocht en reeds gebruikt, snelle levering.

Zoals ik gewend ben

Bezorging en verpakking zoals ik gewend ben: gewoon goed. De website met reviews is fijn en helpt bij het maken van een keuze. Pakketje was super goed beschermd.

supersnel geleverd

Bij mijn bestelling had ik een artikel vergeten te bestellen. Een telefoontje en binnen no time was dit artikel erbij gevoegd! Super bedrijf.

Duidelijke website, geleverd volgens afspraak

2 bestellingen gedaan vanuit Oostenrijk. Netjes geleverd in stevige dozen. Nog niet alle bestelde artikelen gebruikt maar wat gebruikt is is zeer goede kwaliteit!

Altijd keurig.

Producten altijd goed verpakt. Voorraad klopt. Je weet waar je aan toe bent. Inmiddels een 'no nonsense' bedrijf!

erg vriendelijke persoon

ik had een product besteld wat niet aan mijn verwachting voldeed , met hun gebeld , uitgelegd wat het probleem was , kon het product retour zenden en kreeg mijn geld terug. super service

snelle levering en netjes verpakt

voldoende assortiement, en schappelijke prijzen.

Prima poets spullen

Nog steeds zeer tevreden.

Carclean heeft een breed assortiment, levert erg snel uit. Spullen zijn goed verpakt. Kortom, ik ben er blij mee.

prima spullen om te poetsen en niet te lullen :)

na lange tijd weer wat aan de poets gegaan , in het verleden al genoeg gekocht . nu was mijn apc op , dus dat moest aangevuld worden . kwam snel en goed verpakt , gallon verpakkingen hebben wel eens last van lekken bij verzenden , maar dat bleef mij bespaard dit keer

Heel goed! Prima bedrijf!

Alle instructiefilmpjes van carclean op Youtube bekeken. Daar werd alles zeer duidelijk uitgelegd en wist ik precies wat ik moest bestellen én gebruiken. De bestelling kwam op tijd en correct binnen. Daarna natuurlijk gelijk aan de slag gegaan. Het resultaat was erg goed! Mannen bedankt!!!

Gewoon goed

Goede service en een mooi eerlijk bedrijf!

mooi product,makkelijk te bestellen

Collinite insulator wax no.845

Snelle levering.

Goed advies en mooie producten

Goed en eerlijk advies en kwalitatief hoogwaardige producten die zorgen voor een geweldig resultaat

Makkelijk en Snell bestellen

Bestellen bij Carclean is zo gedaan. Wel moet je soms goed opletten wil je het juiste product bestellen vanwege de vele bomen in dit bos. De voorraad van verschillende merken is immens. Maar tot nu toe is het altijd gelukt het juiste te bestellen.

Snel geleverd, alleen teveel mails die vragen om een boordeling

Duidelijke website en snelle levering

Veel keuze, goede merken en duidelijke uitleg/ info

Top ervaring

Kwaliteit het product doet het uitstekend Top Top