Deskundige Klantenservice

Na telefonisch advies ingewonnen te hebben over enkele producten. Een order geplaatst. De bestelling werd snel geleverd en de producten werkten en lieten zich verwerken zoals de klantenservice had gezegd. Helemaal tevreden!

Prima geholpen !

Zoals altijd goed advies aan de balie . Vriendelijke mensen .

goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering. Tevreden over het product.

Geweldig product, gebruik het al jaren!

Topproduct

Goede producten en snel leverbaar

Veel keus en de bestelling is snel binnengekomen

Goed, met als bonus leerzame filmpjes op Youtube.

Alles wat ik besteld had was vooradig.

Vlotte en snelle service

Alles is goed verlopen.

Prima snelle service !

Eerste ervaring is goed en kan Carclean zeker aanbevelen

Service zoals je hoopt te verwachten

Via youtube filmpjes en Google bij Carclean terecht gekomen. De filmpjes zijn super en begrijpelijk en interessant en elk aspect voor de auto komt aan bod. Ik heb enkele producten gekocht en had nog enkele vragen die snel en naar tevredenheid werden beantwoord. De producten waren perfect en over het algemeens goedkopen dan andere vergelijkbare producten. Heel tevreden.

Uitstekend advies en alles op voorraad.

Prima advies over de te gebruiken producten en zaken wel of niet doen. Zelfs even mee naar buiten gelopen op de lak te beoordelen.

Goede kwaliteit en goed verpakt

Prima winkel

Goed geholpen met de juiste producten. Het is een zaak met passie voor hun vak.

Een top bedrijf.

Al jaren trouwe klant van deze geweldige winkel. Zeer aanbevelenswaardig.

Van A tot Z top!

Alles waar ik naar zocht was op de webshop aanwezig en ook nog voor een goede prijs. De levering was de volgende dag in huis dus al met al TOP!

Heel tevreden !

Duidelijke website Snelle service met antwoord op mijn vragen Vlotte levering En meestal de goedkoopste :-) Jullie hebben er een klant bij !

snel, op tijd en duidelijk

Weer wat besteld Makkelijk bestellen op voorraad en snel geleverd prima

Mooie producten

Mooie producten waarmee mijn auto goed schoon wordt. Vooral goede instructie video's met do's and dont's

Site is duidelijk

Nalevering van niet voorradig item ging ook snel

Geweldig.

Ik heb de laatste tijd redelijk wat producten gekocht bij Carclean, vaak na het inwinnen van deskundig advies via de telefoon. Veel was mij al duidelijk door de heldere youtube filmpjes, maar af toe toe was nog wat advies nodig voor de puntjes op de "i". Met de producten van Carclean heb ik mooie resultaten bereikt en ben ik zeer tevreden.

Voldoet aan de verwachting

Top bedrijf!

Kom er al een jaar of 10, altijd goede adviezen en snelle service bij internet leveringen

Top firma

Snelle verzorgde leveringen.