Top !

Goed spul , en gezien de 5 ltr is het nog voordelig ook , hier doe ik wel een jaartje mee.

Top ervaring

Nadat ik wat vragen had over het polijsten van mijn camper kreeg ik verschillende opties en adviezen om dit te doen. Uiteindelijk gekozen voor de elektrische optie waarbij ik het basis pakket bij Carclean heb besteld. Fijne snelle adviezen, goeie kwaliteit van de producten en snelle bezorging. Kortom, hier heb je wat aan. Top! Dank jullie wel! Groet Rob.

Geweldige service, snelle levering

Mijn bestelling werd afgeleverd in een PostNL kluis. Na het invoeren van de pincode ging de kluisdeur niet open, hoorde wel een getik. Deze handeling divers malen uitgevoerd maar de deur bleef dicht. Probleem gemeld bij PostNL en bij Carclean. Bij PostNL kom je terecht in een bureaucratisch moeras. Garclean echter, stuurde binnen de kortste keren opnieuw mijn bestelling (nu naar mijn huisadres) zonder extra kosten. Het enige wat ik bij Carclean hoefde te doen was een onderzoeksformulier van PostNL naar waarheid te ondertekenen. Top service.

Geweldige services

Goede producten voor een mooie prijs en snel geleverd.

Mooie, goede producten en uitstekende levering

Inmiddels al drie keer diverse spullen besteld en telkens weer een snelle levering. Wat ik erg prettig vind zijn de vele reviews die mensen plaatsen over hun ervaringen met de producten wat de keuze soms wat eenvoudiger maakt. Ruime keuze aan producten en de prijzen zijn op redelijk niveau als andere webshops. Ook op diverse autoforums komt Carclean vaak positief naar voren als verkooppunt voor goede autoverzorgingsproducten. Een combinatie van al deze zaken zorgt er voor dat ik hier sneller zal bestellen dan andere webshops.

Overzichtelijke productkeuze, levering na bestellen een dag later. Uitstekende service. Jammer dat PostNL om duistere redenen niet thuis afleverde, maar bij een PostNL punt. Klacht naar Carclean gestuurd, die binnen een werkdag werd beantwoord; grote klasse. Nadat ik pakket opgehaald had, bleek een product beschadigd, ook dit is snel en met oog voor de klant opgelost. Ik kom zeker terug

Zeer snelle service

Top site

Heel behulpzaam bij vragen van mijn kant. Eerste keer Glas Coating op dure nieuwe velgen aangebracht. Duidelijk uitleg en het werkte perfect. Ik heb al meerdere spullen bij hun besteld omdat ik een auto tuner ben. Ik blijf bij hun bestellen. Top site.

Goed, mooie website, alles duidelijk.

Dit was de eerste keer dat wij iets besteld hebben bij u. We zijn goed tevreden hoe alles is afgehandeld, ook incl. de bezorging.

Heel tevreden

Ruim gamma en voorraad, goeie website en snelle levering

uitstekend !!

snelle levering en nog betaalbaar ook!

alles goed

goed bedrijf

Fijne service

Duidelijke site, wel veel spullen dus je ziet als leek/poetsbeginner door de bomen het bos niet. Maarrrr...dan stel je een adviesvraag en die wordt snel, uitgebreid en vriendelijk beantwoord waardoor je toch je keuze kunt maken en de goede spullen krijgt. Voor een OK-prijs.

Betrouwbaar bedrijf

Alles snel geleverd en goed verpakt. Ik heb er niks op aan te merken. Er zat gratis een Monello sleutelhanger bij mijn bestelling. De filmpjes op YouTube zijn leuk en informatief. Wat ook fijn is, geen verzendkosten boven de vijftig euro. Ga zo door!

Product is op tijd afgeleverd en was de goedkoopste op dat moment. Volgende maal kies ik weer voor Carclean.

Goed advies, snelle levering

Goed en uitgebreid advies, snelle levering

Goede service.

oke, maar jammer dat niet alle producten voorradig waren

3 van de 5 te bestellen producten waren "uitverkocht "en niet te leveren, verder het overige goed en snel binnen.

Prima webshop, duidelijke omschrijving van het product, makkelijk bestellen en snelle levering.

Goede service. Goede producten

Goede keuzemogelijkheden. Goede producten. Duidelijke site en goede levering

Top-ervaring!

Zoals altijd hele duidelijke communicatie. Snelle afhandeling en correcte levering.

Zeer goed spul het is mooier als nieuw

Zeer goed spul het glim en de krasjes zijn voor 99% weg

Perfect.

Alles goed duidelijk en producten snel in huis.

Vriendelijke en correcte leverancier

Vriendelijke communicatie en correcte levering

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs