snelle levering van goede producten.

ik zit nooit vast aan 1 merk dus ik kijk altijd wat er in de aanbieding is. zo kun je van alles proberen. ik ben nog nooit teleurgesteld door een product wat ik hier gekocht heb. en de levering is zo snel als jij het wilt.

Snelle levering, heel compleet en top producten

Ik ben heel tevreden over het hele concept van Carclean. Producten zijn goed omschreven en op Youtube vind je genoeg filmpjes met uitleg van de werkingswijze van de producten. Elke keer word ik verrast met de resultaten van de verschillende producten. Als je vragen hebt , wordt er snel en vakkundig gereageerd. Carclean......ik blijf nog wel ff een (tevreden)klant.......

Alles keurig geleverd en optijd geleverd zoals besteld.

Alles keurig geleverd en optijd geleverd zoals besteld. Verwachtingen nagekomen en de revieuws kloppen bij de artikelen.

Leuke set

Producten makkelijk te vinden en goede omschrijving

Goede omschrijving van de producten en goede kwaliteit

Goede voorlichting over product

Via de website en de filmpjes op YouTube en duidelijke informatie, Vooraf status klopt en alles snel in huis.

Snelle verzending keurig verpakt.

Goei zaak

Mooi aanbod op de site en snelle levering naar België

Er is een grote keuze van onderhoudsprodukten met degelijke omschrijving over het produkt . Alles was op voorraad en de levertermijn was dik in orde !

Snelle en vlotte levering

Het is makkelijk om de producten te zoeken en vinden. Zeer netjes ontvangen, de volgende dag al! Producten waren veilig en goed ingepakt. Wij waren al bekend met het product, maar nog niet met Carclean. Komen hier zeker terug!

Uitstekende service en verzending

Ik doe al jaren mijn boodschappen bij deze club, en ze hebben werkelijk mij nooit in de steek gelaten. Dus ik blijf hier lekker shoppen

Uitstekende service.

Al meerdere malen spullen besteld en laatst ook een cadeaubon voor een vriend.. Bestelde artikelen netjes en optijd bezorgd.

Even langs de winkel geweest. Had me van tevoren goed ingelezen maar kon toch nog door middel van advies twee betere producten aanschaffen. Erg blij met de expertise...!

Snel advies op maat!

Je kunt hier vragen stellen over wat je nodig hebt en krijgt dan snel en goed antwoord. Dat komt niet vaak meer voor bij webshops en is de reden dat ik altijd hier zal blijven bestellen.

Goede omschrijving, goede site

Besteld, netjes verzonden. Alles was duidelijk

Uistekend

Goede info, snelle levering en ruim aanbod

Top product

Heb een donkerblauwe auto, met warm weer constant kalkresten. Dankzij deze filter geen last meer van.

Snel geleverd en met zorg verpakt

Geleverde producten waren snel geleverd, en met veel zorg verpakt, bedankt!

Auto nog nooit zo schoon geweest!

Top Shop!

Grote keus aan auto onderhoudsproducten, bij ieder product een duidelijke uitleg, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering. Bij vragen altijd een duidelijk en gemotiveerd antwoord, kortom een TopShop!!

Goede producten / klantencontact viel tegen

Omdat ik een filmpje online had gezien wilde ik dat schoonmaakmiddel ook hebben om mijn cabriokap schoon te maken . Het was niet op voorraad online , dus ik gebeld wat ik dan kon nemen , het was binnen gekomen maar nog niet op de site werd er op heel zakelijke toon gezegd . Ik moest het maar in de gaten houden. 2 dagen later stond het online . Ik vond de klantvriendelijkheid wat dit betreft niet zo goed . Voelde me beetje een nummer en had naar aanleiding van de filmpjes op internet een wat klantvriendelijker en aardigere bejegening verwacht. Maar het schoonmaakmiddel werkt prima .

Top producten en top service !!!

Bestel nu al een hele tijd bij Carclean en telkens worden de producten op een correcte manier geleverd. Ook een zeer mooi aanbod om uit te kiezen. Top!

Top zaak.

Al jaren een trouwe klant. Een betere zaak om je auto spullen te kopen is er niet. Aanbevelenswaardig.

Fantastische service en snel geleverd

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan bij carclean. Altijd snel geleverd en volledig. Daarnaast ook diverse keren vragen gesteld via whatsapp of de mail. Altijd snelle reactie en ze denken goed mee.

Goed assortiment, goede en snelle service, nette prijzen

Goed assortiment, goede en snelle service, nette prijzen