Snelle service ..

Goede site .

Altijd top.

Altijd top bij Carclean.com . Grote keuze, voldoende producten op stock, snelle levering, duidelijke communicatie, juiste prijzen, correcte afhandeling. ik doe zelfs geen moeite meer om een andere leverancier te zoeken.

gewoon goed

meedenkende medewerkers goede service en goed advies

Altijd tevreden en goede producten voor je auto!

De website voor als je je auto netjes wilt houden. Mooie producten met een goed resultaat en goed advies. Top!

Een fijne shop en keurig geleverd/ ingepakt!

Fijn uitgeruste website met advies en suggesties.

Fijne webshop

Prima webshop, duidelijke site, groot assortiment.

Goede service en fantastische producten

Producten komen altijd op tijd

Zeer correct en snel !

Uitgebreid gamma en vriendelijke diebstverlening

Site is overzichtelijk en de uitleg bij producten is fijn.

Zoals verwacht zeer snel geleverd en goede producten. Verrassing echter was dat ik net niet voor een bepaald bedrag gekocht had, om een geschenkje te krijgen. En weet je wat… geschenkje was toch bij levering meegeleverd. Dat is klantenbinding. Bedankt Carclean

Snel,duidelijk en vriendelijk

Snelle levering,duidelijke site.

Was heel snel binnen.

Goed en correct bedrijf

Spullen besteld. Direct verzonden. Levering ging mis bij post nl. dezelfde dag is er contact op genomen en opgelost.. top bedrijf

PARFAIT

Première commande et tout est parfait. Colis reçu en excellent état avec un bon suivi et livraison rapide en temps et en heure. Je recommande.

Fantastisch bedrijf

De website is overzichtelijk, het bestellen gaat makkelijk en de bestelling wordt snel en netjes afgeleverd.

Top service en snelle levering

Mocht je vragen hebben over producten of wat je wensen zijn met wat je wilt gaan doen, krijg je altijd goede adviezen. Bijvoorbeeld vragen van je interieur tot aan exterieur, je krijgt altijd een feedback terug. Altijd mijn bestellingen online gekocht met hele snelle levering.

Super service en mooie producten

Mooie overzichtelijke site met veel mooie producten. En als je een vraag hebt, dan krijg je een goed advies. Ga zo door!

Super product Snel geleverd en verpakt

Fijne overzichtelijke shop

Fijne overzichtelijke shop Met goede aanbiedingen.

Al jarenlang een top bedrijf

Koop hier al jarenlang mijn detailproducten en ben nog nooit teleur gesteld. Uitgebreid assortiment en snelle levering. Youtube kanaal bevat veel interessante videos, waarin producten op een leuke manier worden beoordeeld/onder de aandacht gebracht.

Goede adviezen, breed assortiment en snelle levering.

Ik bestel al jaren mijn autopoetsmiddelen bij carclean.com. De mannen hebben zijn echte specialisten en je krijgt dus altijd een goed advies. De filmpjes op youtube zijn ook een aanrader. Het assortiment is erg groot en in elke prijsklasse is wel wat te krijgen. Pas wel op, voordat je het weet heb je een kast vol met flessen, potjes, doeken, enz enz;-)

Levering heeft paar dagen geduurd,langer dan beloofd.site duidelijk en makkelijk om te bestellen.goede communicatie

Top service.

Top service en top bedrijf. De mannen weten waar ze het over hebben en je kan altijd om advies vragen. Dat is wat zo fijn werkt. Het voelt niet willen verkopen, maar als willen helpen.

Prima producten, prima prijs en snel geleverd.

Fantastische (web)winkel.

Zoals te doen gebruikelijk zeer goed voor elkaar, Carclean is een referentie in de webwinkel wereld. Hopelijk gaan ze nog heel lang op het ooit gekozen pad door.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs