Ik ga altijd naar de winkel om mijn producten te kopen . Je krijgt hier goed en duidelijk advies .

Kan zeker beter.

We stonden met 4 klanten te wachten. De verkoper was met 1 klant nog bezig omdat deze redelijk wat vragen hadden. Wat zeer begrijpelijk is, je wilt als klant gooide uitleg. Ik kwam alleen een bestelling ophalen, maar moest daardoor wel redelijk lang wachten. Misschien dat er in de verkoop af en toe 1 bij kan springen. Dat zou zeker een 1,5 ster waardig zijn.

Producten worden altijd snel verzonden altijd goeie service

Precies zoals je verwacht!

Alles is netjes en logisch ingedeeld waardoor producten snel en gemakkelijk te vinden zijn. Verzending en levering was erg snel. Dus niks om over te klagen. Ik weet waar ik terecht kan!

Professioneel, klantvriendelijk, vakkundig… kortom Top!

Een heel fijn bedrijf met vriendelijk en vakkundig personeel en goede voorraad van produkten tegen concurrerende prijzen! Heb er al heel veel gekocht afgelopen jaar en alles wordt netjes verstuurd naar ons in Frankrijk! Superbe!

het tot het naar behoren

wat ik koop naar advies is goed

Altijd goed en snel

Bij een probleempje goed geregeld

Alweer alles snel en perfect geleverd

Carclean is tot nu toe perfect, alles weer snel en goed ontvangen. Ga zo door

Zoals het hoort, op voorraad en snel geleverd

Overzichtelijke website en groot assortiment met goede voorraad.

Fijn advies

Fijne gasten met goede adviezen en uiteraard mooie producten!

Correct

Correct

super bedankt

Zeer goed,

Goed product, maakt goed schoon.

Gemakkelijk om mee te werken

Goede producten snelle levering

Eerlijk advies, snelle levering

Goed advies aan de telefoon gekregen, bestelling wordt snel geleverd.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Alles in orde

Werkt gemakkelijk.

Gewoon geweldig!

Goede producten, top uitleg! Goede manier van verzende

Snel geleverd voor een goede prijs

Dikke prima, meerdere keren besteld.

Top ...snelle levering..product doet wat het moet doen...duidelijke communicatie.

Snel geleverd en goed verpakt

Prima assortiment voor alle onderhoud van je auto, kwalitatief zijn de aangeboden producten zeer goed !!

top

alles zoals gewenst

Vriendelijk en vakkundig personeel

Goede uitleg gekregen over de producten en hoe te gebruiken

Topproducten

Groot assortiment, snelle levering

Carclean.com, voor een zeer ruim assortiment en goed advies ben je hier juist. Aanrader.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs