Ruime sortering en goed advies

Zeer goed geholpen- er is (te) veel om uit te kiezen maar in alle prijsranges.

Goed verpakt snel geleverd

Zeer goede service,correct en vlug geleverd met goede kwaliteitsproducten !

Zal er in de toekomst zeker nog bestellen ,wat een correcte firma nog maar zelden´ meegemaakt ! Een echte aanrader

Deskundig en objectief.

Binnen het betere "poetswerk" is het niet eenvoudig de juiste keuzes te maken om jouw heilige koe te laten glimmen en glanzen zonder dat er een academische scholing voor nodig is. Enkele malen een aantal gerichte vragen gesteld aan de heren van Carclean. Dit nadat ik zelf eerst wat zaken had uitgezocht. (verschillende coatings, wax etc, werkwijze etc) Het advies van de. heren heeft tot een productkeuze geleid die ik inmiddels heb aangebracht en kan melden dat ik hier zeer tevreden over ben. Kan de shop van harte aanbevelen!

Duidelijke site Snelle levering Veel producten opvoorraad

Alles verliep naar wens.

Carclean staat open voor klant vriendelijke oplossingen. Super tevreden.

Betrouwbaar en snel geleverd

Zoals altijd levert Carclean weer snel en betrouwbaar. Hier koop je met zekerheid. Goede overzichtelijke site.

Werkt erg prettig

Productomschrijvingen kloppen, winkelmand is makkelijk aan te passen

Goede en snelle service.

Goede en snelle service. Bestellingen worden altijd goed en degelijk geleverd. Vind alleen de mobiele webshop niet zo gemakkelijk.

Zoals altijd snelle levering en goede aftersales service

Mijn bestelde AVA P60 evolution hogedruk reiniger snel geleverd en de defecte hoge druk slang (productie fout) snel gewisseld.

Droogdoeken gekocht waarvan er één toch niet op voorraad bleek te zijn. Jammer. Maar ik kreeg het voorstel om een andere te kiezen of het bedrag te laten crediteren. Gekozen voor een andere die echter duurder bleek. Uit coulance heeft Carclean het verschil betaald. Dat noem ik service.

gooie product

Top siervers!!!!

Zoals altijd perfect en zelfs levering (en snel) naar Duitsland. Wie immer Perfect und eben (und schnell) Lieferung nach Deutschland!

Fijne, hulpvaardige en kundige vakmensen

Enorm assortiment, goede adviezen (ook You Tube), weten waar ze het over hebben. Liefhebbers! Bijna 5 jaar geleden mijn laatste bestelling gedaan (vanwege zakenauto). De mentaliteit en atmosfeer is in die 5 jaar niets veranderd heb ik bemerkt nu ik weer bestellende klant ben. Hou dat vol mannen!!

Fantastische producten

Fantastische producten, overzichtelijke webshop. Ook het verzenden van de producten was uitstekend en goed verpakt.

Wat Carclean betreft oke!

Bestellen en verwerken van de ging prima. Bij de vervoerder zat de bottleneck. mijn order werd een dag later afgeleverd. Vervelend zeker als je erop zit wachten.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Uitstekend!

Top, tip top!

Kan niet anders zeggen dan top site, top service en super snel verzonden. Wij zijn fan en zullen nog vele bestellingen plaatsen bij carclean! Het forum en de Facebook groep maken het zoeken naar benodigde producten nog gemakkelijker. Goed werk beste mannen!

Mooie spullen. Snel geleverd en netjes verpakt. Zeer tevreden.

goed product

ben tevreden.

Uitstekend bedrijf

Goede producten, snelle levering en bij vragen duidelijke uitleg en advies

Mooi product en snel geleverd

Producten gekocht via website die makkelijk en overzichtelijk is Producten snel geleverd en netjes verpakt zo verpakt dat Producten niet kunnen beschadigingen zeer tevreden.

Uitleg over de producten is prima Bestellingen snel verstuurd

Geweldige produken

Pruducten werken volledig naar behoren, graag weer.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs