Goed spul

Snel goed

Snelle levering -goede producten

Ruim assortiment, goede omschrijving van de producten.

Zoals altijd prima service.

Helemaal top!

Goed geholpen met mijn vragen.

Goede service.

Al de benodigdheden waren voorradig, snelle levering

Positieve ervaring, snel geleverd.

Ik ben super te vreden met de producten, De site is super duidelijk en makkelijk te gebruiken als wat ik heb was op voorraad wat ik ook fijn vind is de uitgebreide beschrijving van het product en hoe je het moet gebruiken. En de service is ook goed heb paar keer contact gehad via de app en keer telefonisch en bij alle keer goed geholpen dus ik zal zeggen ga zo door carclean.com

Je wordt altijd goed geholpen bij Carclean.!

Carclean zit niet zo ver vandaan van mij, Dus haal ik de producten meestal zelf op. Wordt altijd netjes geholpen door wie dan ook. Ze hebben geen haast bij eventuele vragen. Verkopen je ook geen nonsens producten. De laatste keer had ik een hele lijst met producten die ik wilde kopen. Ik ging met minder dan de de helft naar huis, dat scheelde veel geld. Ook op het youtube kanaal geabonneerd, dus wordt je goed op de hoogte gehouden van producten testen etc...

Snel geleverd en netjes verpakt

Prima bedrijf

Super service!!!!

Is nog een bedrijf die de klant op 1 zet. Wordt uitgebreid de tijd voor genomen om de verschillende producten uit te leggen. Helemaal top!

Was snel geleverd

Zag er allemaal netjes uit

Ik vraag meestal altijd eerst informatie over bepaalde producten,en krijg altijd snel en goede uitleg,en of oplossing, en dan product bestellen,heel snelle levering,en top producten Groetjes Tom

Gewoon dikke prima

Heldere uitleg over producten die het mogelijk maakt goede keuze te maken en instructies hoe je verhoudingen van producten kunt vaststellen. Heeft mij erg goed geholpen. Snel geleverd en tegen een zeer marktconforme prijs!

zeer goed

zeer goed grief

Altijd al tevreden geweest.

Dit bedrijf is een vb voor vele andere . Ze volgen alles goed op en helpen u tot het product bij de klant geleverd is . Ik had een probleem met de betaling en dit lag bij Payconiq zelf . Nu Carclean heeft mij daar goed in bijgestaan . Dat wilde ik eens meegeven .

Klantgerichte service

Ik heb verschillende producten gekocht en ben uiterst tevreden over de service van Carclean en ook hun advies (YouTube). Producten werden volgende dag al geleverd. heb ondertussen wat tijd gehad om alles te proberen en moet zeggen dat het een plezier is om je auto te wassen nu. I'll be back.

Goede ervaring

Duidelijke site met veel producten en snelle levering

Ervaring goed en snel

Product was niet voorradig maar toch snel na geleverd en om een ander bedrijf zou zeggen ongelofelijk

Fijn bedrijf

Ik ben 1 keer in de winkel geweest en nu voor de eerste keer online besteld. Met de fysieke winkel was ik al blij, maar nu ook met online bestelling. Compleet en keurig verpakt geleverd op het afgesproken moment. Voor mij meer dan voldoende keus om mijn Z3 schoon en zo mooi mogelijk te maken en houden. Ga zeker nog vaker bestellen.

Gewoon goed spul

Gewoon goed spul

Het is leuk om met de AVA P50 samen te werken.

Fijn apparaat daar wordt ik blij van. Doordacht ontwerp verstelbare lans, de vele accessoires en de terrascleaner werkt uitstekend zonder dat ik onder kom te zitten. Ik heb er de tuinmeubel borstel bij besteld reuze handig. Bovendien ik vind het een mooi apparaat.

Goeie shop

Bestelde de ene dag, volgende dag geleverd in stevige verpakking. Productomschrijving klopt goed, Forum is erg handig om ervaringen met producten te lezen.

Mooi aanbod, snelle levering, goed verpakt, goeie communicatie

Goed spul snel verzonden

Snelle service en goede producten. Zelfs bij een bestelling een extra product gratis bij geleverd, top!

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs