Super ervaring

Super veel informatie kunnen vinden op de website en video’s op youtube. Ik had geen idee wat je precies nodig hebt maar hierdoor heb ik toch een goede keuze kunnen maken en zo een prima starters pakket bij elkaar gezocht. Groot assortiment, snelle levering en fantastische service. Echt een goede ervaring tot in de puntjes verzorgd.

Snelle levering, correcte prijzen

Koop regelmatig producten bij Carclean. Meestal alles op voorraad en snel geleverd

uitgebreid assortiment, snel geleverd

Uitgebreide keuze. Misschien wel teveel. Zoekfilters vind ik niet altijd even goed/te beperkt in te stellen. Er staat duidelijk bij de producten of iets op voorraad is. Dat wordt vervolgens ook snel geleverd. Verder ook duidelijke uitleg en adviezen op de website te vinden bij de producten en productgroepen.

vlotte levering, goed product, nette prijs

Fijne leverancier. Aanrader dus. Levert snel voor redelijke prijzen en streeft ernaar om de service constant hoog te houden en waar mogelijk te verbeteren

prima, snel, aanrader

Positief, snelle afhandeling, snelle levering, geen problemen.

Goed geholpen met advies en snelle levering

Er is na een vraag per e-mail snel gereageerd en ze denken met je mee over de exacte producten die je wilt bestellen. Uiteindelijk overgegaan op een bestelling en deze is keurig afgehandeld.

1ste keer besteld maar zeker niet de laatste keer alles liep perfect Prijzen zijn ook geweldig

Zeer goede ervaring met Carclean.com

Heerlijk zo’n winkel die alles heeft op het gebied van het schoonmaken en poetsen van je auto Voor een grotere portemonnee tot een kleine portemonnee. En hebben ze het product niet op voorraad (wat ook duidelijk wordt aangegeven) dan zijn er genoeg goede alternatieven. De filmpjes op YouTube zijn ook zeker de moeite waard. De levering is super. Ook hier heb je een alternatief, of met PostNL of met Trunkrs, waarbij ik de laatste zeker aan kan bevelen. Kortom, de producten zijn top, de service is top en de levering is ook top.

Top produkten

Vele produkten voor een goede prijs ivm met acties.

Helemaal TOP!

Wat een site, wat een service en wat een aanbod met redelijke prijzen. Goede uitleg en duidelijke beschrijving m.b.t. alle aangeboden producten en bovenal een ruim assortiment om uit te kiezen! Bestellingen gemakkelijk te plaatsen, snelle verzending maar belangrijkste; Super verpakt! echt duidelijk zorg besteed aan het inpakken. Kortom helemaal TOP!

Ruime keus!

Hele ruime keus en toelichting. Daarnaast uiteraard de filmpjes!

Fijn bestellen

Besteld en zonder problemen ontvangen. Wel zelf achter de factuur aan.

Geduldig en kennis van zaken

Na de aanschaf van een nieuwe auto wil ik niet meer door de wasstraat maar hoe je eigenlijk goed de auto in nieuwstaat moet houden weet ik eigenlijk niet. Tijdens ons bezoek is er zeer uitgebreid de tijd genomen om alles goed door te lopen en welke producten we het best kunnen gebruiken. Doordat bij aflevering de auto in de glascoating is gezet mag ik nu nog niets doen ivm uitharden maar mn handen jeuken om aan de slag te gaan. Door ons bezoek aan Carclean ben ik erg enthousiast geworden.

Topproducten super snel geleverd!

Meerdere producten hier besteld,goed spul en snel geleverd!

Veel producten, mooie site, snelle verzending

Zoals al vermelde veel producten, nadeel daarvan is dat het moeilijk kiezen is, zeker als veel producten nog geen reviews hebben. Daar kunnen ze wellicht iets mee, misschien zelf producten testen?

Geweldige webshop voor een schone auto!

Ik bestel al een tijdje bij Carclean en ik ben ontzettend tevreden over de webshop, service, aanbod, prijzen en de service!

Perfect, zoals altijd eigenlijk!

Spulletjes besteld om een boot te voorzien van glascoating. Helaas verkeerde verzendadres ingegeven na het bestellen, maar gelukkig met de whatsapp nog laat op de avond een nieuw afleveradres door kunnen geven. Direct op de ochtend van verzending een bevestiging van adres wijziging gehad en tijdig de spulletjes ontvangen. Service zoals altijd super goed, vriendelijk en snel!

Good qualitiy products

Really fast shipping, very happy with my order.

Levering had sneller gemogen

Bestelling geplaatst op zaterdag en zou dinsdag geleverd worden. Aan einde van de dag kreeg ik te horen dat de bestelling vertraagd was maar zeker woensdag geleverd zou worden. Ook woensdag niks ontvangen. Zelf contact opgenomen en bleek dat het product niet op voorraad was. Op de website stond van wel. Er werden mij twee opties geboden, een ander product maar dit was niet interessant of wachten op het product wat ik besteld had. Ik koos voor het laatste. Uiteindelijk heb ik de bestelling 1,5 week later ontvangen en kreeg ik een gratis droogdoek ter waarde van €7,50. Ik ben blij met de droogdoek die ik als service ontvangen heb, al had ik het wel fijn gevonden om op de hoogte gehouden te worden van de status van mijn order ipv dat ik er zelf om moest vragen. Dit is misschien een verbeterpunt voor CC. Voor de rest ben ik altijd heel tevreden met de service.

Goed en overzichtelijk, snelle levering dus prima

Weer eens een bestelling ontvangen van carclean en zoals altijd keurig en snel geleverd. Dik tevreden weer, waren wat problemen met de online betaling met ideal maar was in no time opgelost.

Een goed product, super

Een goed product super

Uitstekende service. Uitstekend assortiment. Uitstekende productomschrijvinng

Altijd zoals het zijn moet. Ben al een aantal jaar klant, nooit teleurgesteld. De samples zijn eruit, dat is jammer. Evenals de probeerverpakkingen die met grote bestellingen weleens meekwamen.

snel en betrouwbaar

3 maal een bestelling geplaats. Carclean heeft een groot assortiment van producten die lang niet in iedere autoshop te vinden zijn. De prijzen vallen mee en in mijn geval waren de bestellingen altijd binnen 24 uur bezorgd.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs