Zeer snel geleverd top service

Steeds weer goede service

Ik heb de afgelopen periode diverse bestellingen gedaan en over elke bestelling ben ik eer tevreden. Ze verkopen kwaliteitsproducten, er wordt keurig binnen de gestelde termijnen geleverd en bij vragen krijg je een goed en helder antwoord. Een aanrader zijn trouwens ook de youtube-filmpjes waarin producten worden besproken en waarin zeer bruikbare tips over producten en handelingen worden gegeven.

Zeer goed geholpen.

In de winkel ben ik uitstekend geholpen. Verkoper weet waar hij het over heeft en deelt zijn ervaring met enthousiasme.

Top service en producten

Alles prima ontvangen van producten en ook via mail duidelijk en snelle reactie gehad in verband met vragen die ik had over het poetsen met welk materiaal. De uitleg en filmpjes die beschikbaar zijn op de website zijn heel duidelijk en met goeie tips.

Waanzinnig

Het valt me op dat de producten die jullie verkopen gewoon van een gewenste goede kwaliteit zijn. Er is van alles te koop op internet maar de producten die jullie aanbieden heb je geen twijfel over of het werkt, het is gewoon goed spul.

Vlotte afhandeling, super snelle verzending

Goede service snelle levering

Ruime keus, snelle levering

Het enthousiasme op de socials en de interessante youtube items, geven inspiratie om een paar mooie producten te kopen. Dit keer met de Koningsdag kortingscode was het de investering weer waard. Willem gebruikt de producten vast voor zn bootje. Levering op de gewenste dag met uitstekende track en trace!

Top advies weer!

Dit keer in de winkel geweest met wat vragen. Ze nemen echt de tijd voor je. Goed advies gekregen en zeer tevreden weer naar huis

Jammer dat je niet meer per merk kan zoeken maar gewoon even intypen en je vindt wat je nodig hebt

Geweldige service en goed product.

Wat een geweldige service, ik heb Gyeon Mohs coating gekocht voor mijn auto en hierbij ben ik altijd goed geholpen via whatsapp en al mijn vragen zijn met enorme kennis beantwoord. Na het plaatsen van mijn bestelling wilde ik toch nog een product toevoegen, nogmaals even bericht via whatsapp en er werd mij verteld dat het niet meer mogelijk was omdat het process geautomatiseerd is. Na een half uurtje kreeg ik alsnog een berichtje binnen dat de medewerker de order met de hand voor mij had gelopen en het desbetreffende product toegevoegd aan de bestelling (in goed vertrouwen) waarna ik het extra bedrag simpel met een betaalverzoek kon betalen. Kortom, superservice!

Goed product

Via de website spons besteld. Snel geleverd en product is goede kwaliteit.

Makkelijk besteld, snelle levering!

Platform is gebruiksvriendelijk om je bestellingen te doen. Voor 16:00uur besteld is de volgende dag geleverd.

Professionele en uitstekende service!

Door de uitstekende en professionele service ben ik al enkele jaren een vaste klant. Staan steeds klaar om extra uitleg te geven. Doe zo verder!

Prima service en fijne website!

Snel geleverd; netjes verpakt. Groot assortiment tegen een goede prijs. Mis alleen nog Koch Chemie als merk. Misschien als alternatief voor de merk producten een eigen (budget) lijn van producten???

Niet op tijd verstuurd

Ik ga hier niet meer bestellen voortaan gewoon weer via waxworld

Uitgebreid aanbod, goede communicatie

Uitgebreid aanbod van producten en ook nog eens snel geleverd. Door het succes van de koningsdagactie was er wat vertraging, maar niet noemenswaardig en dit werd duidelijk gecommuniceerd. Dit wordt zeker niet de laatste keer dat ik bij carclean besteld heb.

Zeer goede service

Geweldige opvolging van vragen en offertes. Steeds alles netjes afgerond.

Fijne webshop en uitstekende service

Fijne webshop met assortiment van bewezen producten. Bijbehorende forum levert een schat aan ervaring en reacties op vragen. Garantie wordt nog met een grote G geschreven.

Professioneel, veel keuze

Omdat ik geen keuze kon maken tussen een paar producten, contact met ze opgenomen. Netjes te woord gestaan en uit eindelijk een keuze kunnen maken. Ik raad car clean iedereen aan.

Zeer fijne service

Mooie producten tegen een goede prijs. Kom je er niet uit dan staan ze klaar met goed en duidelijk advies. Bovendien hebben ze altijd leuke korting acties. Bestellingen worden snel en goedkoop verstuurt.

Goed product en snelle levering.

Service en mogelijkheden zijn goed en klantvriendelijkheid is heel goed en de snelheid uitstekend!

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs