Fijne site voor zowel de beginner alsook de meer ervaren hobby detailer.

Kwam per toeval via YouTube bij Carclean terecht. Filmpjes ludiek maar zeker leerzaam.Top! Bij de product placement worden niet alleen maar de voordelen benoemd maar zeker ook de eventuele nadelen.

Een tien.

Zoals te doen gebruikelijk vanaf uitzoeken tot uitpakken weer een zeer goede indruk. Al jaren aaneen weten ze bij Carclean hoe je een webshop fatsoenlijk draait. Zelfs even een mailtje dat door onverwachte drukte de bestelling misschien wat later arriveert. Niets dan lof en dat ze nog maar lang op deze wijze klanten blij mogen maken.

Zelfs met kortingsdrukte nog een snelle levering!

Tijdens een leuke actie van alles besteld. Ik kreeg netjes een mail, dat vanwege de drukte het iets laten kon komen. Eén dag later alles al netjes binnengekregen!

Goed en eerlijk advies en fijne producten.

Al meerdere malen heb ik uiteenlopende producten besteld. Goed assortiment, correcte en snelle afhandeling van online bestellingen. En voor mij het meest belangijke: deskundig personeel met goed en eerlijk advies.

Heel vriendelijk en vak bekwaam

Het was er erg druk met klanten heel vriendelijk geholpen en ondanks de drukte nemen ze de tijd voor je en denken mee in oplossingen en niet in problemen. Ik kom zeker nog eens shoppen bij carclean

Goede productreviews, beschrijvingen en altijd goed verstuurd

Heb nu meerdere keren wat besteld en elke keer snel verzonden (en als het wat langer duurt word je direct geïnformeerd). De dozen zijn goed ingepakt (toch altijd tricky met vloeistoffen). De reviews van klanten (van de producten zelf) geven erg veel eerlijke info en er is veel keus. Meestal een duidelijke beschrijving van carclean zelf bij de producten waarbij ook de nadelen genoemd worden zodat het niet puur een verkooppraatje of copy/paste van de fabrikant is. Goede frequentie van mailinglijst en ik mag hun humor wel (hoe overtuig je je vrouw dat je voor de zoveelste keer bij carclean moet bestellen)

Prima artikelen voor cleaning your car

Professioneel materiaal waarmee ik mijn auto’s schoon houd. Duidelijk gebruikshandleidinfen en ook filmpjes waarmee je de artikelen op de juiste manier kunt toepassen.

Producten snel in huis

Kleine 2 maanden terug mijn eerste bestelling geplaatst na contact en overleg. Groot pluspunt dat ze rustig de tijd voor je nemen om je vragen te beantwoorden en dus de juiste producten besteld. Na mijn idee best wel een behoorlijke bestelling voor de eerste keer. Bestelling verliep vlotjes en de volgende dag in huis. Helaas was een fles gaan lekken wat kan gebeuren. Na contact opgenomen te hebben zou dit netjes opgelost gaan worden gezien ik nog een bestelling wilde plaatsen zou er een nieuwe fles toegevoegd worden. Bestelling geplaatst en volgende dag weer netjes in huis maar zonder de beloofde fles. Wederom weer contact opgenomen en de fles is alsnog opgestuurd en de dag erop bezorgd,top . Ondertussen nu 3 bestellingen geplaatst en de pluspunten zijn echt de snelle levering. Heb ik dan geen min punten, ja nee niet echt. Wat ik wel mis is bijvoorbeeld een klein gratis artikel ,zeker als nieuwe klant of als er wat mis is gegaan en dan zie je de verkoop marketing na boven komen maar dat is geheel mijn mening uiteraard. Tuurlijk kan er gezegd worden maar je bouwt punten op ,klopt maar daar betaal ik uiteindelijk ook zelfs voor (inkoop-verkoop). Ander punt is de spuit vernevelaar. Op illustratie zitten andere vernevelaar op dan je krijgt zoals bijvoorbeeld de spray en wipe. Daar heb ik zn blanke voor gekregen met een G erop, nadeel je kunt de hendel niet lekker gebruiken om te sprayen. Hoe dan ook leuke webwinkel, snelle bezorging en helpen je netjes.

Altijd snelle levering zelfs op de drukste dagen van het jaar.

Goede producten en snel levering.

Perfecte spullen

Voor de 2e keer schoonmaak spullen gekocht voor de auto. Perfect :-)

Ik ben blij dat ik carclean heb ontdekt

Het is niet alleen een webshop, maar ook een schat aan informatie. De community die ze bij elkaar hebben gebracht werkt stimulerend en ik leer enorm veel van ze. Daarnaast is er nog geen product geweest dat ik heb besteld dat is tegengevallen.

Gewoon helemaal prima

Ik bestel hier al jaaaaaren vol tevredenheid. Bestelling wordt altijd snel en goed bezorgd.

Snel met alles

Had om advies gevraagd, ns amper een kwartier,had ik al antwoord. Advies opgevolgd en is goed bevallen. Carclean is al jaren mijn webshop,een bestelling is morgen in huis,niet op voorraad komen ze met een alternatief,groetjes Gerrit

Uitstekend!

Snel en correcr!

Super goede producten voor een auto tuner

Heel enorm prettig en betrouwbaar.

Eerlijk, snel en professioneel bedrijf met top artikelen.

Sinds enkele maanden klant geworden door het kopen van een auto voor mijn gezin. Deze auto wil ik graag goed verzorgen en via YouTube kwam ik carclean tegen. En wauw wat een hoop geleerd en prima adviezen. Producten doen wat ze beloven en o.a. de ava p57 hogedrukreiniger is een top machine. Kortom, leveringen zijn vlot, prijzen eerlijk en tevreden over de tips en video's.

Meer voor minder

Wat ik altijd top vond bij jullie , waren de kleine extraatjes dat je kreeg als je een bestelling plaats , nu een iets grotere bestelling geplaatst maar geen extra ( cadeautje) ontvangen . Toch bedankt

Zoals altijd goed

Heb vaker wat besteld alles duidelijk en snel geleverd als het later word komt dat vaak door post nl maar ook niet erg

Heel correcte Dienst na verkoop

Een onderdeel van mijn hogedrukreiniger was stuk gegaan na twee keer gebruikt te hebben. Fabricagefout. Een eenvoudig mailtje met enkele fotos erbij volstond om binnen 2 dagen reeds een nieuw te ontvangen. Gewoon correct en snel ,niets op aan te merken!

mijn ervaringen zijn goed

Op de site is alles goed te vinden. levering pakket je volgende dag. ga zo door.

Goed en snel

Goeie spullen en super snelle levering. Ik bestel er vaker, ik ben heel erg tevreden over. Echt een aanrader.

Ales is goed verlopen.

Ik heb de producten goed en duidelijk gevonden op de site. 2 dagen later had ik de producten bij mij thuis.

Snelle levering. Goede site.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs