Heel fijn product

Wederom een nieuwe fles aangeschaft. Bevalt goed en geeft een mooi eindresultaat.

snel en betrouwbaar!

Schuim(foam)product en wax besteld en binnen 24 uur thuisbezorgd!

Snelle levering, stevige verpakking en alles aan de correcte prijs

Duidelijke site en vlot met versturen

Makkelijk te vinden en binnen paar dagen in huis

Snelle levering en goed verpakte zending

Hier ga ik nog zeker nog bestellingen plaatsen in de toekomst.

Top doeken

Doeken doen goed hun werk. Drogen erg goed en nemen veel vocht op. Ook geschikt voor douche wand.

Doen wat ze beloven

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Kwaliteitsproducten snel bezorgd

Carclean verkoopt A merken (o.a Poorboys, Collinite, Meguiars, Monello etc., en bezorgt snel, uiterlijk twee werkdagen. Groot assortiment, met een forum voor vragen en uitwisseling van ervaringen.

keurig geleverd

Alles netjes op tijd

Perfect zoals altijd!

Snelle service en goed advies bij vragen! Producten altijd netjes verpakt en snel verzonden.

Beste producten onder 1 dak

De nummer 1 voor al je benodigdheden

Snel en goed geleverd

Wederom een snelle en goede aflevering. Alles is keurig verpakt zodat het zonder problemen wordt bezorgd.

Goed assortiment, snelle levering!

Goed assortiment, snelle levering

Service au top ! Expédition rapide et très bon emballage !

Hele goede ervaring

Assortiment is prima! Levering is top

Top online vinkel!

goede producten voor een goede prijs

Met glans geslaagd!

Website werkte duidelijk, product kwam volgens aankondiging aan op afgesproken plaats en datum; was veilig verpakt.

Bijna alle merken onder één dak. Ben zeer tevreden

Alles voor je auto …

Onlangs mijn nieuwe auto ontvangen. En daarom wat nieuwe spullen gekocht om ook mijn nieuwe auto weer als nieuw te houden. Fijn bedrijf, mooi assortiment, snelle levering.

een fijn bedrijf met duidelijke filmpjes en goede producten

goede producten snelle levering nette klantenservice grappige en goede filmpjes over de producten

Top bedrijf !!!!

Wij bestellen al geruime tijd bij carclean en altijd. Duidelijk omschreven en snel geleverd Zeer tevreden over Echte aanrader voor de echte cleaners

Mooi resultaat

Product was perfect verpakt …top & doet wat het beloofd

levering.

Zeer goede en snelle levering.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs