Super tevreden van mijn AVA Easy 57. Handig in gebruik, mijn beste hogedrukreiniger ooit.

Vriendelijk geholpen goede producten en goed advies en nemen de tijd voor je

Vriendelijk geholpen goede producten en goed advies en nemen de tijd voor je.

Première expérience

Commande bien reçue et assez rapidement. Très bonne expérience et produits conforme à la description.

Producten goed, site is echt verschrikkelijk

Bestelde twee jaar terug ook veel op carclean. Echt goede producten maar de nieuwe site is echt verschrikkelijk!! Wat een kutzooi om iets te vinden….oude lay-out wat zoveel fijner. Alleen hierom zal ik al ergens anders bestellen. Ik hou er niet van uren te zoeken naar iets wat ik nodig heb. Dacht dat ik hierin de enige was maar mijn vrienden denken er hetzelfde over.

Carclean.com altijd goed

Nette (nieuwe) site, duidelijk, snel geleverd en altijd goede service. Top!

Product werd duidelijk omschreven met specificaties. Besteld, betaald en 2 dagen later ontvangen.

Top zaak

Snelle en goede service en top producten

Snel

Goede droog doeken en snel geleverd

prima service

Snelle levering van de bestelde spullen.

Mooie site met goede producten

Ik heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Carclean.com en is heel goed bevallen. Mooie duidelijke en overzichtelijke site en geweldige producten! Ik heb de Whitewall cleaner besteld. Wat een goed product zeg. Mijn whitewalls zijn weer als nieuw. Super tevreden en ga hier zeker meer bestellen en aanbevelen bij mijn vrienden.

Zeer goed, snelle levering en goede duidelijke communicatie

top

Ik heb glaco besteld en dat doet precies wat het zegt.... super

Overzichtelijke website

Ruime sortering, snel verstuurd en ook snel ontvangen.

Top webshop

Goede producten en altijd snel geleverd

Veel goede producten

Dit blijft voor mij nog steeds de nr.1 keus als ik m'n autopoets spulletjes weer eens moet aanvullen. Ook veel goede productreviews die kunnen helpen bij het maken van een keuze.

Prima toegankelijk bedrijf.

Prima bedrijf met goede heldere info over goede producten. Verpakking is buitengewoon zorgzaam en goed. Altijd snel en op tijd geleverd, tenzij er een bijzondere reden is. Maar dan wordt er goed gecommuniceerd en zonodig een oplossing gezocht. Vooral de instructievideo's zijn erg leerzaam en prettig om naar te kijken. En bij vragen of problemen is men adequaat in het meedenken en zoeken naar een oplossing. Ik heb er al veel gekocht en heb in Carclean een goede betrouwbare leverancier gevonden. Die houden we er in. Hulde!

Artikelen door een probleem op de website handmatig door een Car Clean medewerker in een order geplaatst en daardoor toch snel geleverd!

prettig geholpen goed advies.

prettig geholpen niet het verkopen zelf is een punt. Goed advies welk produkt wel of niet en waarom. Lijkt op de klant is koning winkel waarvan er nog maar te weinig zijn.

professioneel

enkel maar positieve aanbevelingen, zowel voor, tijdens en na de levering. Gestelde vragen werden zeer vlug behandeld.

Top producten , snelle levering

Gebruik Carclean producten al jaaren, altijd goed spoel van hun gehadt.

Geweldige service, topkwaliteit producten en ongeëvenaarde expertise.

Als autoliefhebber ben ik altijd op zoek naar goede producten en service voor het detailed van mijn auto. Bij Carclean heb ik al jaren gevonden wat ik zocht, en meer! Carclean blinkt uit in hun kennis van zaken. Het team is deskundig en gepassioneerd, en ze delen hun kennis op een begrijpelijke manier. De online video's zijn echt handig, ze laten niet alleen de producten zien, maar ook hoe je ze moet gebruiken. Wat me vooral aanspreekt, is de goede prijs-kwaliteitverhouding. De producten zijn van topkwaliteit en toch betaalbaar. Dat maakt het makkelijk om mijn auto te onderhouden zonder veel geld uit te geven. Maar het gaat niet alleen om de producten; de klantenservice van Carclean is fantastisch. Ze reageren snel, communiceren duidelijk en verzenden je bestelling razendsnel. Je voelt echt dat ze om hun klanten geven, en dat maakt het winkelen bij hen echt plezierig. Al met al verdient Carclean mijn hoogste waardering. Ik geef niet snel een perfecte score, maar voor Carclean maak ik graag een uitzondering. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar goede producten voor het detailen van hun auto.

Mooie site overzichtelijk

En alles redelijk snel verstuurd

Goede website en goede telefonische informatie

Perfecte machine gekocht na heel goed telefonisch geïnformeerd te zijn

prima, betrouwbare leverancier

Ruim assortiment en snelle levering.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs