Goede ervaring

Twee producten besteld. Beiden op tijd binnen.

Spullen netjes verpakt en snel verzonden nou nog ff de tijd nemen om uit te proberen. Al met al ben ik zeer tevreden

Supersnel en goede prijs kwaliteit

Altijd leuke aanbiedingen. Zeer groot en ruim assortiment. Daarbij worden er op YouTube veel producten getoond en behandeld. Zeer vermakelijk om naar te kijken. Prijs kwaliteit verhouding prima in orde. En de levering is snel en erg goed ingepakt. Ze geven het gevoel dat je als klank er toe doet.

Ruime keuze

Snelle levering en keurig verpakt

Veel en snel

Deze site is echt wel goed. Veel keuze, snelle levering en de service als je vragen hebt is top.

Snelle levering duidelijke beschrijvingen

Ik heb onlangs producten gekocht van Carlclean.com voor het reinigen van mijn auto, en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. De website is overzichtelijk en gemakkelijk te navigeren, en ik vond precies wat ik zocht. De producten werden snel geleverd en waren van uitstekende kwaliteit. Mijn auto ziet er nu weer als nieuw uit dankzij de reinigingsproducten van Carlclean.com. Ik kan deze webshop ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige auto-reinigingsproducten.

Het ging super makkelijk het bestellen en de levering was ook snel ben zeer tevreden over jullie

Fijne shop met mensen die weten waar ze het over hebben.

Mensen met passie voor hun vak die weten waar ze het over hebben.

Stipte levering

Stipte levering ! Producten mooi verpakt ...maar tot nu toe nog niet kunnen gebruiken ! Voelen alleszins zacht aan !

Attente webwinkel

Fijn dat ik door carclean op de hoogte werd gebracht dat mijn account verwijderd zou worden. Dat herinnerde mij eraan dat ik weer wilde gaan bestellen!

Super snelle levering

Snelle levering, groot assortiment, alleen de emmers van Monello zijn al maanden niet op voorraad.

Prima geregeld

Gekregen wat ik besteld had

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd en telkens op de hoogte gehouden En zal er zeker weer bestellen

Zeer snel geleverd en goede service

Telefonische gesproken en gelijk verstuurd zeer goed personeel die je gelijk helpt

Supersnelle levering

Woensdagavond mijn bestelling geplaatst. Hoewel ik had aangegeven dat het pas op vrijdag geleverd hoefde te worden, werd het donderdag al geleverd. Ook goed, ik was toevallig toch thuis.

Correct

Super kwaliteit komen afspraken na zoals het hoort

Snel antwoord, Snel geleverd

'S avonds besteld en de volgende ochtend werd het al geleverd (in België).

ruime keuze, goede prijzen

goede producten aan scherpe prijzen, snel geleverd. Topservice

Weer top geholpen

Via whatsapp contact gehad met een medewerker over een product wat ik wou hebben. Dat bleek niet voorradig maar een tweetal alternatieven wel. Uiteindelijk één hiervan genomen, alles van A tot Z geregeld hoefde alleen nog maar op betalen te klikken. Top service en top producten!

Alt gik som forventet

Fik det bestilte leveret på få dage - alt var fint - TAK

• Vil du anbefale os? Ja

prima webshop

alles wat je nodig hebt om de auto/bus om de juiste manier schoon te krijgen. veel keus en goeie omschrijvingen .

Goede producten en goede service.

Steeds goede producten en snelle levering. Filmpjes op You Tube zijn ook super !!

Super mooi!

Veel keus, goede beschrijvingen, veel informatie dmv filmpjes en dergelijk, als ik een vraag heb krijg ik persoonlijk antwoord. Snel geleverd. Weinig tot geen teleurstellingen. Toppers!

Op tijd en compleet geleverd

Alles TOP! Nooit wat te klagen bij Carclean.com

Zoals altijd weer een vlotte transactie. Zeer uitgebreid aanbod, duidelijke en overzichtelijke webshop, goede communicatie en snelle verzending. Kortom kan niet beter! A+++

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs