De website is duidelijk, de diversiteit aan producten zijn makkelijk te trechteren waardoor je snel en eenvoudig jouw gewenste product kunt vinden. Binnen 2 dgn was mijn order binnen.

Top webshop

Top webshop kwaliteit producten en snel leveren

Top service met top producten

Altijd snelle en nette levering van de producten. Goed ingepakt en stevige verpakking.

Super kwaliteit

Snelle bezorging

2x wat besteld en zorgvuldig en netjes verpakt. Zeker een aanrader deze webshop.

Prima makkelijk bestellen duidelijk geleverd

Sneller geleverd dan ik het kan uit proberen. Hoop op droog weer dan testen

Nog steeds prima de luxe

Weer eens wat producten besteld bij Carclean. Veel keuze. Mooie nieuwe site. En zoals ze beloven. Zeer snel geleverd.

Geen korting ontvangen Meguiars actie

Geen korting ontvangen Meguiars actie

Vlugge en verzorgde levering.

Snel een persoonlijke reactie ontvangen op mijn vragen. Mooi forum met prima tips. Als amateurdetailer al jaren klant, naar volle tevredenheid.

Komt de belofte na welke zijn aangegeven op de webshop

Het enige minpuntje is dat er bij de bevestiging van de bestelling geen track en trace code wordt vermeld om de bestelling te volgen.

Fijne site. Als je vragen hebt word altijd netjes en duidelijk geholpen goede levering altijd top

Alles op voorraad, én snel geleverd

Als vanouds TOP!

Fijne winkel uitgebreid assortiment

Wederom een fijne winkel ervaring

Goede service en advies

Ik kom er regelmatig om iets halen of wat te vragen. Ze staan mij altijd goed te woord en nemen de tijd voor je. Bestellen online is ook heel makkelijk en de levertijd is prima. Wat mij betreft een topzaak.

Snel en netjes verpakt

Alle producten van goede kwaliteit

Top!!

Koop al jaren bij carclean en ben zeer tevreden.

Geweldige service elke keer.

Een jaar niets gekocht. De draad weer opgepakt. Wederom weer een geweldige ervaring om voor 21:00 besteld te hebben en de volgende dag het in huis te hebben. Goed,veilig,verzorgd en verpakt.

Zoals ik gewend ben snel en goed

Produkt is top en de communicatie met carclean ook top

Veel keuze, top produkten, goede service!

Ben onder de indruk van het assortiment, de kwaliteit van de produkten en de service. Kortom tot de volgende keer!

Alles volgens afspraak

Nooit problemen

zeer goed

alles zeer goed

Altijd snelle en goede levering!

Een fijne website met veel producten. Snelle levering zoals altijd! Zeer tevreden.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs