Goede communicatie, snelle verzending en aantrekkelijke prijzen

Ben al een aantal jaar klant bij Carclean.com. Dit keer een DAP Evo pakket besteld. Na de bestelling bedacht ik mij dat ik nog een Prep nodig had. Via WhatsApp contact opgenomen en kon nog aan de bestelling toegevoegd worden. Super afhandeling. Ben zeer blij met het product. Dank Carclean en ga vooral zo door!

Clean, de beste, klant gericht, toekomst gericht

WAUW! Wat is Carclean geëvolueerd door een groot bedrijf. In de afgelopen jaren bestelde ik alles carclean en dat blijft ik doen. Alles wat ik nodig heb bestel ik daar. En als ik iets niet weet, dan app ik ze toch! Hierop geven ze altijd de beste antwoord op het product waarbij ik al onder zoek heb gedaan zonder dat ik wat zeg over het merk. Daarnaast geven ze perfecte uitleg via TIKTOK of Youtube over verschillende producten die ze gebruiken om je auto zo goed mogelijk schoon te maken en te laten Shinen. De fiat Abarth filmpjes zijn zo fijn om te kijken ook want wauw wat is dat een mooi project. IK ZEG! Ga zo door en blijf ons update over de progressie van alles.

Fantastisch assortiment en snel verzonden

Al eens eerder wat besteld. Hebben een ontzettend mooi kwalitatief assortiment. Duidelijke website en snelle verzending.

5 keer besteld, 5 keer dik in orde

Ik heb inmiddels 5 keer wat bij Carclean besteld en erg tevreden over de verzending. Verder fijn dat de crew op reviews reageert die niet helemaal kloppen. Ik had een bepaald product gevonden met wat mindere reviews, maar door de reacties van Carclean toch dat product besteld, hun instructies gevolgd en dik tevreden. Ruim assortiment en af en toe een kleinigheidje bij de bestelling doet het ook erg goed.

Goeie producten snelle levering

Goede klantenservice, overzichtelijke website en snelle levering.

Goed.

Foam lance besteld voor powerplus hogedrukreiniger twijfelde over aansluiting maar de lavor/parkside past er goed op zeer tevreden over product goede kwaliteit werkt prima. Levering was netjes optijd zeer goed verpakt rond om product luchtkussens geplaatst om beschadiging te verkomen zeer tevreden.

Alles zoals het moet

Goed aanbod, duidelijke site met duidelijke informatie. Snel geleverd en alles volgens afspraak. Goede prijs.

Beter is quasi onmogelijk!

Deugdelijk, transparant en goede prijssetting. Adequaat verpakt, insgelijks snelle levering. Kortom: "Uitstekend & Aanbevelenswaardig"!

Easy to use webite, quick delivery

This has become my preferred website for automotive products here in Europe. They've always had what I needed in inventory at competitive prices. And delivery has been fast reliable. I remain a long term customer.

Veel keuze, goeie prijs en levering conform afspraak

Ik was op zoek naar een polijstmachine en kwam door een eerdere aankoop bij Carclean uit. Na het kijken van een polijst uitleg filmpje van Carclean op Youtube was ik overtuigd. En ik heb er geen spijt van, het aankoopproces is prima gelopen.

Top bedrijf

Goede producten, snelle verzending. Goede prijs. Perfecte service

Snelle en correcte levering.

Mijn produkten werden zeer snel geleverd. Ze waren netjes verpakt en extra beveiligd tegen lekken. Ideaal als je nog snel een kadoo moet voorzien. Wij zijn zeer te content en raden elke autoliefhebber jullie aan.

Zeer snel

Producten zijn zeer snel geleverd na bestelling geplaatst te hebben. Goede uitleg erbij

Betrokken en professioneel

Carclean heeft een mooi aanbod kwaliteitspullen! Vorige week langs gegaan bij de winkel omdat ik naast een nieuwe borstel ook graag advies wilde hoe ik een kleine kras in de deur het beste aan kon pakken. Kundig geholpen en van de kras zie je niets meer. Heren nogmaals bedankt en tot snel!

Snelle levering en alles netjes verpakt.

Bestellingen komen altijd super snel aan. Verpakking is erg netjes en met zorg verpakt zodat er tijdens transport niets kan lekken of beschadigen. Voor de site, duidelijk en met de beste merken, en de beoordelingen van klanten maken dat je meteen een juiste indruk krijgt van het product.

Alles naar wens.

Snelle levering.

Heel gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website

Pluspunten: - Onderverdeling in categorieën - Foto's en duidelijke beschrijving Tip: voor wasproducten -> aangeven hoe veel kopjes per liter er in de emmer moeten, om een idee te krijgen hoe lang je met 1 zo'n wasproduct verder kan.

Snelle levering en goede kwaliteit prijs verhouding

Gewoon top!

Goed ruim assortiment, normale prijzen. Fijn dat ze hier veel Bilt Hamber hebben. Ik heb hier vaker besteld en tot nu toe altijd tevreden. Keep it up!

Correct geleverd aan de beste prijzen

Snel en kwaliteit

Zoals altijd!

De meest klantvriendelijke en service gerichte webshop die er is. Ontzettend breed assortiment

Goede service, snelle levering

Bestel al jaren met volle tevredenheid bij Carclean. Nooit problemen, altijd goed en veilig verpakt en snelle levering.

Geweldig produkt

Doet wat het moet doen.