Goede service, snelle levering

Bestel al jaren met volle tevredenheid bij Carclean. Nooit problemen, altijd goed en veilig verpakt en snelle levering.

Geweldig produkt

Doet wat het moet doen.

Uitstekende webshop

Uitstekende webshop. Je vond er bijna alles terug, alles is mooi en duidelijk onderverdeeld. DOE ZO VERDER

Aanslag snel weg

Fijne producten waarmee zonder veel moeite groene aanslag op kunststof autodak verdwijnt.

Super bedrijf!!

Heel vaak besteld bij dit bedrijf en het blijft gewoon top kwa service, levering, klantvriendelijk enz.

Top ervaring

Superfijne ervaring met kundige en vooral gepassioneerde mensen. Ze hebben alle tijd genomen om mij goed te adviseren en mijn vragen te beantwoorden. Ik vond het vooral fijn dat ondanks ik geheel nieuw ben en geen ervaring heb met detailinformatie ik totaal niet het gevoel had dat er gebruik van gemaakt werd om extra te verkopen. In tegendeel! Van verschillende producten die ik op mijn lijstje had staan, werd aangegeven dat je dat echt niet nodig had. Ik zal zeker weer hiernaar toe gaan als ik aanvullende producten nodig heb.

Prima advies en levering volgens afspraak

De bumper andere kunstof delen aan de camper zijn weer als nieuw. Het ziet er nog steeds prima uit ook na de nodige wisselende weersomstandigheden; top

Vriendelijk en ruime keus

Ruime keuze netjes geholpen

Goed duidelijk advies en alles op voorraad

Goed duidelijk advies en alles op voorraad

Ben dik tevreden.

altijd goed, snel en vaak iets extra erbij gekregen

top service

Veel keuze en super service!

Voor het eerst spullen besteld voor mijn nieuwe auto. Heb een perfecte uitleg gehad over welke producten het beste bij mij zouden passen. Ga hier vaker mijn spulletjes halen! Ga zo door CarClean!

Correct en snel.

Kende carclean.com helemaal niet maar ben via mijn zoekopdracht vrij snel op de site gestoten. Goede uitleg bij de producten. Groot gamma wat het zoeken iets complexer maakt. Suggesties voor bestelling van bijkomende producten OK maar soms niet helemaal relevant.

Altijd correct en op tijd!

Goede website en snelle levering!

Duidelijke website en keurig op tijd geleverd!

Super wax

Blijft lang glans geven

Snel en correct

Snelle en correcte levering

snelle levering lekkende fles

Zoals gewend snelle afhandeling van de order, helaas had wel een van beide flessen gelekt, kan ook ontstaan zijn in verzendproces, doos lag op zn zij in de pakketautomaat. Daarnaast helaas verkeerde 'sprayer' geleverd bij de fles waardoor deze niet op elkaar paste. Supersnel, netjes en naar volle tevredenheid afgehandeld door de klantenservice.

Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze en goede beschrijving van de producten, dit aan scherpe prijzen en snelle levering.

Snelle levering en beste service

Leveren snel bijna alle bekende merken en geven daarbij altijd de juiste uitleg over gebruik. Daarnaast krijg je bij elke bestelling wel iets er gratis bij (altijd leuk). Per telefoon of in de winkel krijg je altijd de juiste uitleg om je keuze te kunnen maken. Ook de cursusdagen over b.v. polijsten zijn altijd goed bezocht.

Goede producten veel keuze. Snelle levering

Producten zoals omschreven en snelle levering

Heb al meerdere bestellingen geplaatst bij deze webshop en telkens zijn de producten zoals omschreven, worden de producten snel geleverd en is de kwaliteit goed. Ik raad deze webshop aan

Altijd correct,goede prijs

Nooit problemen, altijd goede prijs en snelle levering

Weer goed geleverd

Snel en goed geleverd.