Altijd correct,goede prijs

Nooit problemen, altijd goede prijs en snelle levering

Weer goed geleverd

Snel en goed geleverd.

Super snelle levering

Al meerdere keren wat besteld bij Carclean prijs technisch net wat goedkoper dan andere aanbieders vandaar de keus voor Carclean.

Goede snelle service

Compleet pakket besteld, na betaling , snelle service en levering , nog wat dingen extra ( gratis ) in het pakket, helemaal top

Belofte komen jullie na!

Belofte komen jullie na!

Vriendelijk

Mijn ervaring is dat ze vriendelijk en behulpzaam zijn, als je geen dagelijkse poetser ben

Top, vertrouwd en duidelijk

Ik ben blij dat ik carclean heb ontdekt. Ik heb veel informatie kunnen vergaren en de community eromheen is top. Het heeft mij geholpen om zelf aan de slag te gaan met mijn auto

Supper goed

Heb alles op tijd ontvangen . Alles op voorraad wat ik moest hebben . Alles was goed verpakt.

Goede producten en snelle levering

Ik heb de producten van Monello (polish + pads) gekocht en ben er zeer tevreden mee. Een uur na bestelling werden de producten verzonden en de dag erna waren ze thuis. Top!

Goede producten, heldere site, snelle levering en goede aftersales

Nu paar keer wat besteld bij dit bedrijf, goede overzichtelijke site. Word ook snel geleverd. In 1 van de laatste bestellingen ontbrak 1 van de doeken, melding van gemaakt. Werd meteen creatief opgelost, ideaal.

Toffe firma!

Zeer toffe firma waarmee men goed kan praten en info vragen. Goede kwaliteit van producten en zeer goede service!

super tof!

alles overzichtelijk, snel geleverd, en (tot nu toe) altijd een presentje erbij. genoeg mensen die hun ervaringen delen bij de artikelen dus best fijn om dan te kiezen. ook de filmpjes op youtube zijn zeker leuk om te zien en duidelijk hoe producten te gebruiken. helemaal top!

Groot assortiment met goede producten.

Zeer duidelijke site. Alles is goed te vinden. Breed assortiment met goede producten.

Perfect!

Good product availability and arrived before time!

Kom er al jaren. Ze staan je vriendelijk te woord. Nemen de tijd voor je. Goede producten.

Product snel geleverd. Erg goede kwaliteit.

snel in huis

topproduct en snel in huis

Super tevreden over de bestelling en levering!

Na vele jaren nog steeds leuk shoppen bij Carclean!

Goede website met duidelijk overzicht en bijkomende info van goede producten. Goede service en snelle levering! Ook het forum is een echte meerwaarde voor de liefhebber!

Super producten niet duur en snel geleverd.

Super service en ruim assortiment

Altijd alles kunnen vinden wat ik zoek, en snel en met zorg verzonden

Groot assortiment, snelle levering

Groot assortiment en daardoor een ruime keus uit allemaal kwaliteitsproducten. Snelle levering!

Fantastische webshop!

Overzichtelijke website. Producten worden zeer degelijk verpakt en mooi op tijd bezorgd. Indien niet voorradig krijg je een mailtje van zodra het product weer beschikbaar is. Ook een tof YouTube kanaal met handige tips.

Mijn bestelling netjes en snel binnen gehad. Altijd netjes verpakt en tot nu toe altijd een fijne extra gratis bijgevoegd gehad. Je gaat er bijna aan wennen. Verder fijne en vriendelijke mensen met hart voor onderhoud aann je voertuig. Kortom fantastisch....

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs