Advies behulpzaam, snel

Staan open voor advies, zeer behulpzaam en snelle levering. Zeer tevreden. Het produkt moet ik nog gebruiken.

Prima bedrijf

Snelle levering, netjes verpakt

Prima.

Goede producten, goede uitleg op de website inclusief diverse handleidingen.

Duidelijk, correcte prijs en goeie producten

Heel tevreden, goeie producten aan de correcte prijs. Leuk dat er een attentie bij zit soms.

Nummer 1 in Nederland carclean

Ik ben gek van reviews maar niet van kiyoh ik zet normaal bij kiyoh geen reviews heb echt een hele aan dat misleidende bedrijf maar voor carclean maak ik een uitzondering die verdienen alleen het. Beste zij werken vanuit het oogpunt van de klant. Dus eigenlijk zoals we het zelf graag zouden willen zien. Zoals zij dat zeggen En dit is hiervan een goed voorbeeld :-) Ze zijn meer dan een verkoop punt de service en vragen hebt ben je daar altijd welkom de kwaliteit is zo hoog haald niemand alleen zij de vriendelijkheid de uitstraling van het bedrijf is ongekend hoog meneer stip kan wel groot doen maar haald in de verste verte niet alleen mooi verhaaltjes carclean nummer 1 in Nederland voor mij

Uitvoering geheel volgens plan, top!!

Altijd supeesnelle service!!

Altijd snel,eenvoudig bestellen. Snelle levering meestal 1 dag later en vaak een attentie erbij.

Site overzichtelijk. Hoewel sommige producten duidelijk meer worden gepromoot. Maar dat is voor wat mij betreft niet echt storend. Het product wat ik heb gekocht was volgens de site afgeprijsd, maar op een paar andere sites was dat de normale prijs. Daarom de 4 sterren. Voor de rest: mail response goed. Levering boven verwachting: binnen 24 uur. Applaus!! Ook voor PostNL natuurlijk!

Snelle service & behulpzame klantendienst.

Mijn bestellingen worden altijd snel geleverd. Bij problemen helpen ze je goed. Zeer aangename ervaring.

Je wordt goed geholpen door vriendelijke mensen.

Zeer positieve ervaring

Duidelijke e-commerce site. Eenvoudig om te bestellen. Snelle en correcte levering. Kom hier zeker nog terug

Perfekt!

The hole process from ordering till delivering was fast, with no problems at all, thanks Carclean!

Zeer snelle levering

Laat op de avond besteld. Volgende dag voor 12u geleverd. Topwerk van Carclean en PostNL!

Top producten top prijs en goede levering al jaren

Snel, compleet en kwaliteit

Duidelijk voorgesteld, alles voorradig en snelle levering

Enthousiast geholpen, veel informatie gekregen en veel geleerd!

Ik kende CarClean al van een eerdere bestelling via de website. Nu bewust naar de winkel gereden, omdat ik voor de eerste keer mijn auto wilde gaan kleien. Na dit verteld te hebben, kreeg ik zeer uitgebreid uitgelegd hoe of wat ik kon doen, welke producten ik daarvoor nodig had en welke volgorde ik moest volgen. Mede door de enthousiaste en leuke uitleg, kreeg ik meteen zin om aan de slag te gaan!

Snelle levering product is zoals omschreven

Duidelijke site, goede uitleg

Snel gevonden, snel geleverd, veel nuttige producten.

Helemaal top

Zoals gewoonlijk verliep mijn laatste bestelling weer prima. Goed, snel en correct. Gewoon zeer goed.

Iets vergeten? Goed dat je gelijk belt. Geen probleem, we sturen je een betaal linkje en voegen het artikel nog even toe aan je bestelling. Super toch.

Gewoon uitstekend

Het bestelproces was zoals altijd simpel en snel. Het enige minpuntje ligt niet aan Carclean maar aan PostNL: extra betaald voor avondbezorging maar de bezorger is niet eens langsgeweest en PostNL reageert niet op de klacht, deze optie gebruik ik dus nooit meer.

Juiste assortiment, vriendelijk, veel kennis, Gewoon Goed!

Juiste assortiment, vriendelijk, veel kennis, Gewoon Goed!

Overzichtelijke site en producten veelal op voorraad

De site is overzichtelijk, duidelijk en je filtert makkelijker op de favoriete merk of product. Menu's zijn logisch ingedeeld. Ook vond de levering snel plaats.

Topbedrijf met topproducten en een topservice!

Absolute aanrader!

Goede producten en snel verzonden.

Op vrijdagmiddag snel wat besteld en zaterdag stond ik al te poetsen, perfect geregeld!

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs