Goede service.

Snelle omruil, prima opgelost. Een dikke 10.

Super.

Snel , en goed . Toffe verassing bij mijn bestelling .

Herhaling vatbaar

Goed telephonisch advies , en goede product info op de site

Mooie producten om je auto echt schoon te maken!

Ik heb een paar hele goede producten gekocht van Monello om het leer van mijn auto te behandelen. Heel veel plezier van gehad

top

Snelle levering. Goede producten aan goede prijs. Veel info/tips beschikbaar ( ook via youtube kanaal )

Doen wat ze zeggen.

Heel tevreden over carclean.com, heb hier al vele bestellingen gedaan en altijd netjes en deugdelijk verpakt. De site is duidelijk ook met de aantallen erbij die op voorraad zijn, de app werkt ook goed. Helaas zijn goed lopende producten af en toe snel uitverkocht, wel staat dit duidelijk vermeld per product!

Carclean is top

Fijn bedrijf. Goede service. Leerzame workshops. Ik mag hier graag bestellen!

Correct en snel

Veel keuze correct en snel

Goede en snelle service.

Een fijne, duidelijke website waar je snel het gewenste product kunt vinden. Helaas zijn sommige verpakkingen regelmatig uitverkocht, maar dat zal waarschijnlijk te maken hebben met de populariteit van het product.

Duidelijk, overzichtelijk en snelle service

Carclean heeft een ruim aanbod van diverse producten welke overzichtelijk worden aangeboden. De producten waren ook snel geleverd, zodat je snel aan de slag kunt

Zeer tevreden.

mijn ervaring is goed

mijn ervaring is goed verzendig in orde prima verpakking

Alles wat ik nodig heb kan ik hier vinden.

Snel geleverd! Fijn is ook dat er bij elke bestelling iets van een staaltje bij zit.

top

Ik ben al jaren klant , altijd en nog steeds naar grote te vredenheid met name de producten maar ook zeker de hulp en support . voor mij geen ander.

Gewoon hardstikke goed

Altijd snelle en zorgvuldige levering, ruim assortiment en kundig advies.

Snel geleverd voor een goede prijs

Snel geleverd voor een goede prijs

Super geholpen

Goede uitleg hoe ik het product moet verwerken en mee werken

Super tevreden

Zeer uitgebreid aanbod, prijs / kwaliteit is super. Veel informatie / instructie video's. Heel veel hulp te vinden op het forum

Onduidelijkheid over de bestelde artikelen

Goed geholpen en spullen zijn allemaal bezorgd. Alleen werden ze 2 dagen later dan ik aangegeven had bezorgd, voor een snelle bezorging heb ik wel 1,50 euro extra betaald. Onduidelijk waren het aantal artikelen die ik besteld had, die waren niet allemaal in het overzicht terug te zien. Ik had namelijk 9 artikelen besteld en op mijn lijstje bij het afrekenen stonden er maar 8, de verrekening van de korting kon ik ook nergens terug zien op de rekening.

Gewoon top!

Mooie producten, leuke acties en een interessant YouTube kanaal. Wat wil je nog meer?!

Goeie webshop

Artikelen besteld en de volgende werkdag geleverd gekregen. Niks mis mee

Snelle levering van juiste producten en goede prijs

Snelle levering van juiste producten en goede prijs

Producten zijn, althans voor mij, soms moeilijk te vinden.

Ik vind de zoekmachine niet lekker werken.

Goede producten en snelle levering

Ik had foam en finisher nodig en mijn zoon raadde Carclean aan. Twee dagen later werden de producten netjes verpakt geleverd.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs