Goede producten en snelle levering

Ik had foam en finisher nodig en mijn zoon raadde Carclean aan. Twee dagen later werden de producten netjes verpakt geleverd.

Zeer goed bedrijf

Al vele jaren bestel ik bij Carclean.com, en soms als ik in de gelegenheid ben ga ik langs. Dat langs gaan is lastig gezien de afstand erg groot is maar blijft leuk als ik in de buurt ben om toch even langs te gaan. Nette service, zowel bij persoonlijk in de winkel zelf als ook tijdens telefoon gesprekken. Hun ervaring is merkbaar zoals als laats dat ik iets niet kon vinden in mijn nieuwe foam sprayer. Hoefde maar paar woorden te zeggen en ze wisten waar ik het over had. Altijd goed advies en eerlijk. Ook al paar keer gehad dat het advies was, koop het niet want het gaat niet brengen wat jij er van verwacht. Door deze eerlijke manier van werken ben ik al jaren klant en zal dat ook blijven als deze service blijft. Een aanrader om je detailing spullen bij te kopen. Een belletje en ze nemen de tijd voor je. Winkel is klein qua oppervlakte maar is wel een kleine beleving opzich.

Goede service en snelle levering

In de avond besteld en de volgende middag al geleverd. Goed en netjes verpakt. Carclean.com jullie verdienen een dikke 10!

Vlot en correct

Zeer snel en attent geholpen met een vervangend onderdeel. Ook nog eens kosteloos!

Fijn bedrijf

Het assortiment is groots. Soms zie je door de bomen het bos niet meer, maar dan adviseren ze je deskundig.

Goede

Snelle levering, goed bereikbaar, verstand van zaken

Zeer snel

Binnen een dag bezorgd super

Mijn favoriete Webshop

Zo ongeveer mijn 30e bestelling bij Carclean. nooit problemen gehad, altijd snelle levering, goede klantenservice, en een groot assortiment met degelijke prijzen.

Mooie bruikbare producten

Uitgebreid assortiment aan producten om je auto in topconditie te houden

Zoals gebruikelijk; snel geleverd, heel netjes verpakt en uitmuntende producten.

Prima bedrijf

Alles wat ik nodig had was op voorraad en snel geleverd.

geweldig

Goede service, goede communicatie en op tijd geleverd.

Wat je ook besteld alles is perfect binnen gekomen en snel.

Goede service, top bedrijf

Ik Had een probleem met een foam Cannon en carclean heeft me perfect geholpen.

Snel service, alles wat ik bestel heeft was erbij plus nog een gratis cadeau het doet mij veel plezier. Er zullen nog bestellingen volgen.

Goede ervaring met Carclean,zal er nog wel vaker bestellen

Top winkel

Levert correct en snel, en ook leuke video’s met uitleg hoe je dingen moet aanpakken!

Site duidelijk en alles voorradig en snel geleverd en goed verpakt

Ik bestel al 7 jaar hier en ik zal ook nergens anders meer bestellen dan hier! Uitstekende service, vaker krijg je ook een extraatje in het pakket erbij wat niet hoeft maar zeer gewaardeerd wordt! Ook hebben ze zeer veel kennis van hun vak waardoor je ook uitstekend geholpen wordt zou je een vraag hebben!

's middags besteld, de volgende dag al in huis.

's middags besteld, de volgende dag al in huis.

Correcte afwikkeling van de bestelling

Eenvoudig te bestellen en aflevering volgens afspraak. Product is top!

Snel geleverd in zeer goed verpakking

Goede kwaliteit spullen tegen goede prijs.

Ruim aanbod & snelle service

Website met ruim aanbod en snelle levering.

Zeer goede en snelle service

Directe ondersteuning zonder lang wachten. Er wordt goed meegedacht en zeer snel een oplossing aangeboden! Petje af!

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs