Goede producten en vooral leuke filmpjes met duidelijke uitleg.

Toppers!

Na de aanschaf van een AVA Evolution P60 large bundle bleek bij het eerste gebruik het spuitpistool defect te zijn. Maandagochtend even gebeld met Carclean.com en zonder enige discussie een nieuw spuitpistool opgestuurd. Bij ontvangst op dinsdagochtend ook nog een extraatje in de vorm van een adapter voor de Karcher spullenboel die ik met deze AVA heb vervangen. Met deze adapter kan ik ook de Karcher accessoires gebruiken op de AVA HDR. TOP service Carclean.com. Bedankt!

Snel en goed geleverd

Zoals eigenlijk altijd top service. Snel geleverd en leuk, een cadeautje bij m’n bestelling

Snelle reactie op vragen, dito levering en prima producten

Voordat ik de glascoating, Gyeon Mohs, wilde aanschaffen had ik enkele vragen die ik via de mail stelde. Uitermate snel kreeg ik een reactie. Na mijn bestelling was het supersnel thuis afgeleverd. #aanrader

De website was duidelijk. Ook al had ik het verkeerde artikel besteld en teruggestuurd, alles is snel en correct afgehandeld en had ik ook heel snel mijn geld weer terug. Goed gedaan Carclean.

Groot aanbod, goede prijzen, snelle verzending en advies.

Sinds enkele jaren mijn vaste winkel om materiaal aan te schaffen. Van doeken tot hogedrukreiniger. Niet dat ik er wekelijks bestel, maar als ik iets nodig heb dan is het hier. Snelle response bij vragen, snelle verzending, af en toe leuke acties en groot aanbod.

Ervaring was geweldig.

Bestelling zeer gemakkelijk en snelle service.

Duidelijke webshop en snelle levering!

Goede webshop, duidelijke reviews en bestelling netjes op tijd geleverd.

Snelle en betrouwbare levering

Duidelijke website met veel keuze en duidelijke uitleg voor de producten. Bestelde producten zijn over het algemeen de volgende dag in huis en keurig verpakt. Ook ben ik bij afhalen in de vestiging van goed advies voorzien.

Topbedrijf snelle levering en groot aanbod

Veeel keuze van producten en snelle levering

Levering keurig op tijd

Mijn ervaringen met Carclean zijn top

Uitstekende service, en top producten

Een hele ruime keuze van producten en een uitstekende service, een echte aanrader voor iedereen

carclean is voor mij nummer 1 autodetailing bedrijf

gwoon goede service producten razendsnel geleverd en altijd de tijd nemen voor vragen etc ook voor de cursussen die ze hier geven een dikke 10 koop graag via de webshop zelf goed overzicht en keuze is reuze kortom carclean is voor mij echt de nummer 1 car detail bedrijf en koop eigenlijk nergens anders meer

Goed advies over producten

Snelle levering, prima prijs

De producten worden snel geleverd. Het is kwalitatief ook in orde. De prijsstelling is goed.

Site is zeer overzichtelijk en had zeer snel mijn product

Alles is zeer makkelijk op de site terug te vinden, ook zeer goede uitleg van het product zelf. In dit geval Foamcannon van Ava of Norway, kleine vermelding dat dit ook past op de Karcher K-series. Niet alle sites vermelden dit, en voorkomt toch wat opzoekwerk. Wat zeker ook leuk is, de diversiteit in producten. Alle producten van de grote spelers zijn er te vinden, maar ook de "hidden gems" van kleinere producenten.

De specialist op het gebied van detailing. Uitgebreid assortiment en goede uitleg over de producten die ze verkopen. Wat ik besteld had werd snel en goed verzorgd geleverd. Ook leuk om een cadeau bij de bestelling te krijgen.

Golden service

Zeer goede service , Maar enkel spijtig dat de hogedrukreiger van ava p80 evolution na de tweede maal AL defect is ,en dat ik hem moet opsturen op men eigen kosten ,en nadien men geld wel terug krijg maar enkel na de reparatie van de hogedrukreiniger ,wat ik wel heel bizar vindt en dat ik ook geen tijdspanne krijg van wanneer men product terug is onder garantie

Groot assortiment

Makkelijk om op te bestellen en een groot assortiment. De verzending was ook snel en netjes verpakt

Probleemloos

Probleem

Wilde 2 cadeau kaarten bestellen maar het liep vast op mijn postcode. Na diverse malen proberen gelukkig wel gelukt.

Top ervaring!

Snelle levering! Top producten! Top Service!

super fijne webshop

erg overzichtelijke webshop, waar goed op categorie kan worden gezocht. ook erg fijn dat bij de meeste producten reviews te lezen zijn.

Altijd top!

Heel duidelijke en informatieve website, met een gebruikersforum waardoor je nog beter je kennis kunt vergroten. En zeer snelle levering! Ik zou niet weten wat er nog te verbeteren valt.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs