Snel en netjes verpakt pakket.

Op de site bij de Polishing power dab EVO plus "monello pack" stond heel duidelijk en goed bij welke producten erbij zaten. En aan de hand van de duidelijke productbebamingen kon ik er zeer gemakkelijk extra producten bij zoeken en vinden. Ik heb het product o.a. gekocht na het kijken van een paar video's. Zelf heb ik al wel ervaring in het polijsten, maar had geen machines meer, maar na t kijken van de video's begon het toch weer te kriebelen en heb ik het toch weer opnieuw gekocht. Het YT kanaal is trouwens ook super leuk en duidelijk. De volgende keer bestel ik hier zeker weer!

Snelle service, goede producten

Snelle levering en goede producten

ect top kwaliteit

echt top

Goede producten en snelle levering!

Overzichtelijke webshop met een ruime keuze aan auto wax en andere benodigdheden. Scherpe prijs en snelle levering!

Klein leveringsprobleem perfect opgelost

Ik kreeg een ander item geleverd dan bestelt maar na een keer bellen is het heel fijn opgelost.

Duidelijke instructiefilms op youtube Super product

Na zoeken op internet op youtube instructiefilms gevonden met duidelijke uitleg. Via de site makkelijk mijn spullen kunnen bestellen en volgende dag netjes verpakt in huis via koerier. Zeer tevreden met de spullen werkt echt heel goed

Kunnen anderen nog wat van leren! Top!

Top; zoals het hoort!!

Overzichtelijk en veelzijdig

Overzichtelijke webshop met erg veel A klasse producten. Productspecificaties zeer goed beschreven, en vaak is de handleiding online te downloaden. Levering is snel en alle pakketten zijn goed ingepakt dus alles wordt onbeschadigd geleverd.

Een eerlijke informatie

Goede producten, goede service

Alles netjes verlopen en ze geven snel antwoord op mails met een passende oplossing.

Goed ontvangen, netjes verpakt

Prima ervaring

Werd uitgebreid de tijd genomen om vragen te beantwoorden en advies te geven

kwaliteit en betrouwbare web winkel

Ben al jaren klant en nog nooit teleurgesteld in de kwaliteit, betrouwbaarheid, productinformatie. Prijs is ook prima en in verhouding met het product en verwachtingen. Tot de volgende bestelling. ps. het gratis product is bij mij altijd een poetsdoek, prima hoor, maar af en toe iets anders lijkt mij wel leuk

Goed advies en prijs

Vragen zijn snel beantwoord en goed advies gekregen. Product zeer snel ontvangen en doet wat het beloofd.

zeer tevreden

!

Ruim assortiment en snelle levering

Carclean heeft alles wat ik nodig heb in een webshop voor mijn detail spullen.

Netjes op tijd geleverd

Netjes ingepakt en snel geleverd.

Alles correct

Snelle levering.

Retouren omslachtig

Meeste bedrijven is makkelijker retouren zonder eerst een mail te hoeven sturen en op antwoord te wachten

Snelle levering en goede prijzen

Snel geleverd. Goede prijzen. Bestel er al jaren.

Goed en eerlijk advies

Je kan altijd rekenen op Carclean

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Carclean. De producten die ze aanbieden zijn kwalitatief goed en gaan lang mee. Ook is Carclean communicatief goed, bij een vertraging bij het verzenden werd sorry gezegd en kreeg ik mijn bestelde spullen een dag later, helemaal goed.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs