Meerdere bestellingen gedaan, TOP service en mooie prijzen

Al heel veel besteld, kleine bestellingen en grote bestellingen, heel snel geleverd , heel duidelijk, 1 keer misgelopen door PostNL ( datum veranderde steeds maar pakje kwam niet toe) maar carclean heeft dit snel en professioneel opgelost door een nieuwe order te maken en op te sturen, binnen de 24 uur had ik het pakje Wat wil je meer? Top service! Ik blijf hier steeds bestellen ;)

Goed contact met klantendienst

Heel goed op alle gebied

Super bedrijf!

Eerst snel en goed advies gekregen via Whatsapp. Vervolgens order geplaatst en deze werd de dag erna al geleverd! Was 2e bestelling maar er gaan er nog meer volgen.

Zeer vriendelijk geholpen

Kom er graag door de goede producten. En zeer deskundig advies altijd. Een genot om te luisteren naar de deskundige.

Zeker 1000% aanrader

Gewoon top!

Snelle levering , groot assortiment ! Meestal goede prijzen ook

Top service en geven je goed advies

Het personeel is super klantvriendelijk en weten precies hoe ze je het beste kunnen helpen.

Super geholpen

Goed geholpen bij een vraag over een product

Alles perfect

Goede service en prijs veel goedkoper dan elders.

Ruim assortiment, snelle levering en goede service

Carclean heeft een ruim assortiment, levert snel en staat je goed te woord als vragen hebt. Ook als je iets verkeerd besteld wordt er snel gereageerd en een alternatief aangeboden die wel goed is

Goede info, snel verzonden en soms een leuk extraatje!

Snel en uitstekende service

Groot aanbod. Snelle levering. Fijne klantenservice die erg makkelijk is te bereiken.

Klantgericht

Snelle respons op gestelde vragen. Goede afhandeling geplaatste order

Perfecte Service

Wanneer ik de mannen van Carclean bel met gerichte vragen, leggen ze je het hele proces en verhaal uit. daarnaast geven ze een degelijk advies over passende producten en methoden. Bij postNL ging helaas iets mis met mijn pakket, maar ook dit hebben zij naar alle tevredenheid opgepakt. Ja, hier moet je zijn voor je producten, vragen en service.

Snel geleverd en product naar verwachting

Klantvriendelijk

Door zeer klantvriendelijke medewerker heldere uitleg over de werking van het product gekregen.

Fijne webshop en snelle levering

Carclean.com heeft een groot assortiment en heldere beschrijving bij de producten. Levering is snel en klopt altijd.

Snelle levering, directe reactie op bestelling

Perfect!

Ik had de bon savonds net voor 21.00 besteld. En binnen een paar min kreeg ik dat hij verzonden was. En de dag erna al gelijk in huis.

Alles verliep super vlot. Gemakkelijke site, vlotte betaling en snelle levering. Wat wenst een mens nog meer.

Duidelijke website en Snelle levering

Top, as expected!

Top bedrijf

Snelle levering, leuke extra attentie gekregen en de klantenservice is ook fantastisch !!

Prettig contact en snelle levering

Afgelopen jaar een poetsclinic gevolgd en sindsdien verslaafd aan de kennis en producten. Erg prettige mensen met veel ervaring.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs