Er is geen beter product!

Door een maat van mij op geattendeerd. Diverse Youtubes gezien en was erg benieuwd. Hoe makkelijk breng je dit product aan zeg, spotless en doet wat het belooft! Je wilt niets anders meer. Gebruikt voor lederen bekleding in mijn Tesla. Snelle levering en goed verpakte waarvoor dank! Carclean.com een absolute aanrader!

Net bedrijf met snelle en goede levering

Perfect !

Alles goed ontvangen, goed ingepakt en perfecte levering zoals gewoonlijk

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goede producten

Altijd goede en snelle verzending

Altijd goed en verzorgd snelle levering goede prijzen en acties

Heel tevreden snelle service

Heel goede productkennis en daardoor goed advies

Door goede productkennis kan men bij CarClean een goed en passend advies geven, een product aanbevelen. Dit hoeft niet perse het duurste product te zijn.

Groot assortiment

Je krijgt een goede uitleg bij het product, en altijd vrolijk personeel.

Perfect!

Meest uitgebreide detail winkel van Nederland. Perfecte service!

Eerste ervaring Deze was positief

Voor kerst kado gekeken & gezocht op de site Deze zeer duidelijk en makkelijk qua bestellen etc Informatie voortgang bestellen heel goed & fijn Snelle levering en goed verpakt Kortom zeer tevreden!

Goede duidelijke website met alles wat je nodig hebt om je auto schoon te maken

De website duidelijk, was en alles was voorradig dat ik nodig had. Ik kon ook fysiek bij de winkel de spullen ophalen contant betalen wat ik fijn vind :D

Snel levering top producten en goede service,

Zoals gewoonlijk: super,

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Goede prijs en kwaliteit

Snelle levering.

Bestelling zelf opgehaald in de winkel. Altijd tijd voor een praatje over producten en adviezen. Top top top

Altijd top!

Na telefonisch contact met Dennis omdat ik de verkeerde pads had besteld, adequaat opgelost.

geweldig

Je krijgt wat je koop en is het product er niet, krijg je een goed advies over een ander product wat op het zelfde niveau is of zelfs nog beter.

goed bedrijf, mooie voorraad

altijd een goede en snelle service/advies

Alles klopt, behalve retourbeleid

Bestellen werkt simpel, snel en effectief. Mails over de bevestiging, verzending en tracking worden allemaal netjes verzonden. Het retour(beleid) is anders. Daar waar menig winkel je direct voorziet van alle info, retourlabels etc betaal je bij Carclean zelf voor je retour (ja ik weet dat gratis retour niet vp is, maar het zou wel netjes zijn), moet je wachten tot je retour is goedgekeurd, krijg je per retour een aparte mail (wat soms dagen kan duren) en maakt dat het retour proces voor de consument onnodig lang (vind ik).

top

prima spullen en netjes op tijd.

Juiste product voor de juiste prijs.

Redelijke prijs snelle levering

Goede producten, snel geleverd en een aan een goede prijs .

Steeds correct

Elke bestelling komt aan zoals duidelijk gecommuniceerd

Super duidelijke webshop met een erg uitgebreid assortiment. In de winkel word je super goed geholpen en gaat het niet om het duurste product maar het product dat het beste aansluit bij jou wens.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs