Eenvoudige bestelling, snelle levering. Grote bussen apart ingepakt en extra verzegeld. Aanrader

Weer helemaal clean!

Super producten, en voor weinig geld kun je je auto behoorlijk professioneel schoonmaken, als je de filmpjes van Tim en Johan kijkt op YouTube dan wordt je vanzelf een goede auto poetser en ga je het nog leuk vinden ook! jullie doen fantastisch werk! dankjewel -Jan

Topservice en perfecte communicatie

Bij de laatst geplaatste bestelling bleek een product uiteindelijk niet in stock. Dadelijk per mail een voorstel tot alternatieve oplossing. Meteen na de beslissing de goederen meteen verzonden. Topbedrijf met glasheldere communicatie en perfecte levering.

Snel in huis mijn bestelling

Is aan te bevelen Werking uitstekend

Geleverd wat is gevraagd

Duidelijke site en vlotte levering

Snel geleverd en goed ontvangen

Zoals altijd fijn winkelen bij carclean.com Fijne producten en lekker snel in huis

top service

snelle levering en goede producten

Makkelijk producten selecteren en snel geleverd.

Ik vond onmiddellijk het product dat ik zocht, tegen de juiste prijs en het werd snel en juist geleverd.

Kwalitatief zeer goede spullen wel erg veelkeuze

Erg blij met de kwaliteit van de ontvangen producten (monello) alleen is er zo veel keuze op de site dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zag als beginnend amateur poetser (starterspakket waren niet voorradig). Via forum wel goede info te halen over producten van carclean

Perfecte ervaring

Zeer tevreden van de prijs en de kwaliteit van de producten, snelle service; zeker een aanrader

Alles in huis voor een blinkende auto

Leuke zaak voor de professional en particulier autodetailer Assortiment is zeer groot en op voorraad.Advies in de showroom is uitstekend.

Alles netjes verpakt, vriendelijk te woord gestaan

Zeer gebruiksvriendelijk

Fijn geurend product om mee te werken. Krachtig met reinigen en ook prima te gebruiken voor lichte vervuiling van de velgen.

Is een goed bedrijf Carclean

Snelle levering en goed ontvangen en ook de klantenservice is heel duidelijken en geven ook alternatieven door als een product niet voorradig is. Enige opmerking: bij de producten zou het raadzaam zijn om ook Nederlands talig gebruiksaanwijzing mee te sturen. Al eerder aangegeven maar nog niets van vernomen.

Naar verwachting

duidelijk site en snel geleverd

Goede producten,goede uitleg

Snel het juiste antwoord

Was niet mogelijk bestelling al te rekenen. opnieuw bestellen ging niet omdat er te weinig op voorraad was. vraag gesteld en dag erna werd ik direct terug gebeld. een onderdeel bleek niet nodig re zijn obv hun advies. snel en goed geregeld en opgelost.

producten correct en snel geleverd

makkelijk en snel

Assortiment was op voorraad, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Snelle levering en prima product

Prima en goed product. De rest nog ervaren. Miste alleen een bevestiging van aflevering. Maar na de vraag gesteld te hebben, direct antwoord gekregen.

Prima webshop

Alles keurig geleverd en de werking is exact zoals beschreven.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs