Prima Online winkel

Alles in orde en vlot geleverd - mss iets minder verpakkingsmateriaal ?

Gemakkelijk bestellen en keurig snelle levering

De beste service die ik ooit gehad heb

Voorafgaan aan mijn (eerste!) aankoop bij deze website ben ik ruim een uur persoonlijk geholpen via whatsapp. We zijn alle voor en tegens van mijn wensenlijst doorgelopen en heb daarnaast ook nog eens 15% korting gekregen omdat er een hoop producten niet op voorraad waren en er alternatieve gekozen moesten worden. Enorm goede website met mensen die echt weten waar ze het over hebben. Top!

Goeie product

Snel en makkelijk Lijm verwijderen op de lak

Aanrader !

Gemakkelijke website en correcte bezorging. Zeer aangenaam

Betrouwbare leverancier

Prima producten, betrouwbaar bedrijf. Heldere uitleg ook op video. Bij problemen bij levering snelle actie en oplossing gevonden.

Ontzettend leerzaam en gastvrij

Als nieuwelingen binnen de cardetailing kwamen we eigenlijk alleen een paar aankopen verrichten voor ons bedrijf. Maar toen we aankwamen hielpen de werkers van carclean ons om de juiste producten aan te schaffen en ons te adviseren. Dit is iets wat wij erg konden waarderen. 5 out of 5 dus.

Perfecte afhandeling (zoals altijd)...

Snelle en correcte levering...

Altijd niet minder dan geweldige service en klantvriendelijkheid

Ik kom regelmatig bij Carclean als ik advies en/of producten nodig heb. Ik word altijd goed geholpen. Je merkt dat ze veel ervaring en kennis hebben en dit kunnen ze dan ook goed overbrengen. Ze zullen ook nooit duurdere dingen aansmeren, het tegendeel juist. Ze kijken naar wat de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft voor jouw specifieke situatie.

Goede producten voor een prima prijs

Super snel geleverd. Goeie ervaringen met de service.

Netjes snel acciraat

Netjes, snel geleverd, alles klopte.

Professional

Mooie producten en snel geleverd en goede uitleg

Enkele vragen werden per e-mail direct beantwoord, zelfs buiten kantoortijden (wat mijn inziens echt totaal niet nodig is!). Na wat advies een bestelling geplaatst en deze werd keurig snel bezorgd. Een klein extraatje wat door de heren van Carclean aan mijn bestelling werd toegevoegd was een leuke verrassing.

Geweldige service, goede adviezen, veel keuze , snelle levering

Beter kan niet

top services !

top services !

Snelle levering van topproducten aan een concurrentiële prijs

Verschillende Sites bekeken en producten aan concurrentiële prijs gevonden, snelle levering.

Unieke service

Service en klantvriendelijkheid worden hoog in het vaandel geheven ! Altijd correcte en snelle levering en... een probleem opwerpen wordt adequaat en professioneel opgelost ! Houden zo !!!

Al meerdere malen besteld en altijd zeer correct en snel geleverd. Ook de service is super goed! Wanneer we met vragen zitten en contact opnemen komen jullie altijd met een goede oplossing!

Fijne online winkel

Fijne online winkel, en maken altijd de beloofde leveringssnelheid waar. Veel producten en ook handig de goede omschrijving, reviews en instructies erbij. Hoewel er een erg uitgebreid assortiment is, mis ik soms nog merken/varianten, dus nog een beetje ruimte voor verbetering ;)

Altijd correct en steeds een extra doek of klein staaltje van een product !

Gewoon top !

Duidelijke webshop, ik bestel en carclean zorgt dat het bij mij thuis komt.

Fijne webshop!

Bestelling snel ontvangen ondanks black friday. Was netjes vermeld dat het drukker was en dus een aantal dagen langer kon duren vanwege black-friday! Alles is soepel verlopen en blij met mijn bestelling!

Top producten en super snel en correct geleverd.

Goed advies gehad en producten zijn snel en correct afgeleverd. Top bedrijf!

Top service!

Al meerdere bestelling geplaatst ( 25+ denk ik) Iedere keer goede en snelle service. Zelfs zoals laatst dat er een fles kapot was aangekomen. Even gebeld, foto’s waren niet nodig maar toch opgestuurd via e-mail. 1 dag later had ik netjes een vervangend item binnen. Wat een goede service.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs