Levering was altijd in orde mijn favoriete webshop voor de auto

Geweldige toko.

Altijd weer leuk en een warm welkom onder genot van een kop koffie.

Altijd! een fijne ervaring.

Al bijna 1,5 jaar lang koop ik mijn spullen bij Carclean. Het bestellen via de webshop verloopt altijd van een leien dakje en bij een bezoek aan Carclean HQ voel je je weer een jong kereltje in een speelgoedwinkel. Leveringen zijn snel, compleet, netjes verpakt en bevat ook vaak nog een (klein) presentje. Inmiddels behoorlijk wat spullen aan het arsenaal toegevoegd, maar het maandelijks iets bestellen blijft een verslaving. Gelukkig is er keuze zat om telkens wat nieuws uit te proberen.

Snel en goed product, alles naar wens

Reeds vermeld, alles naar wens

doen wat ze beloven (en meer)

Met blackfriday een AVA cleaner gekocht, op de website werd reeds aangegeven dat de bestelling in verband met drukte later geleverd zou kunnen worden. Dezelfde avond nog een bericht dat het inderdaad niet op die dag verstuurd was. Na het weekend een bericht dat de bestelling op het Post.nl afhaalpunt op te halen was. TOP! Bestelling opgehaald, dan een week later bericht van Carclean een bericht dat zij een doos retour hadden ontvangen van het afhaalpunt omdat ik deze niet opgehaald had (wat??). Medewerker van Post.nl had dus niet verder gekeken dan neus lang was en een 2de doos van de bestelling niet meegegeven (ik had overigens geen idee uit hoeveel colli de bestelling zou bestaan) Gelukkig dacht Carclean mee en heb ik het pakket een aantal dagen later van hen (kosteloos) en rechtstreeks ontvangen ondanks dat het dus een fout van Post.nl was.

Alles is in orde

Ik ben zeer tevreden over de winkel en service

Prima webshop

Al langere tijd bestel ik regelmatig iets bij deze winkel. En iedere keer wordt er snel en accuraat gereageerd, snel het juiste bezorgd en doorgaans zijn het goede spullen/materialen. Ook wel vaak iets niet op voorraad, maar dat wordt goed aangegeven. Ik ben heel tevreden met deze shop!

Super snelle levering

Alles snel en netjes verpakt binnen gekregen.

Snel, betrouwbaar en vriendelijk

Goede ervaringen gelezen, maar niet eerder besteld. Ondanks Black Friday drukte toch zeer snel geleverd en een te korte spruitkop werd direct met de tweede bestelling meegestuurd. Klantenservice dus direct nodig gehad, maar daardoor is ook meteen hun snelheid van reageren en vriendelijkheid duidelijk geworden. Verder een mooi volledig assortiment. Zal zeker vaker gaan bestellen.

TOP

Alles naar wens en uitstekende service na verkoop.

Ondanks dat ze op de site melden dat het langer kon duren waren mijn spullen toch heel erg snel binnen

Zeer klantvriendelijk

Snel en makkelijk online bestellen met een goede website waarop de producten goed omschreven staan met klanten reviews!

Snelle levering, goede service, groot aanbod, klantenreviews. Top!

Alle producten voor schoonmaken van de auto in één website. Overzichtelijk, ook fijn om ervaringen van anderen bij de producten te kunnen lezen. Ik bestel er al wat jaren en altijd zeer tevreden. Aanvullend is het YouTube kanaal van Carclean waar ze op een eenvoudige manier laten zien hoe je bepaalde producten kunt gebruiken. Top!

Een mooi aanbod en geweldige service!

Carclean heeft een zeer mooi aanbod producten en accessoires. Als er iets mis loopt met de bestelling maken ze er geen enkel probleem van. Ze zorgen steeds weer voor tevredenheid bij de klant!

Altijd goede service en het meest complete assortiment

Al meerdere keren hier besteld, nooit ook maar iets te klagen gehad. Gaan altijd net een stapje verder en leveren sneller dan snel! De leuke goodies en kleinigheidjes die bij de bestellingen in zitten zijn ook altijd erg leuk!

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Goede service en no-nonsense medewerkers

Al jaren klant, dat gaat ook wel zo blijven

Hele fijne service

Je wordt super goed geholpen als je met vragen zit of bepaalde producten zoekt.

Neerlands beste adres voor je auto producten

Al jaren trouwe klant bij CarClean. Koop er alles voor m’n auto, er is geen betere zaak voor de spullen om je auto te onderhouden. Aanbevelenswaardig.

Klant staat altijd op nr 1, gewoon een top bedrijf!

Service is perfect!

Altijd in orde

De titel zegt het reeds

gewoon super!

Top producten, goeie prijzen!

Top service!

Wederom uitstekend

Wederom een prima ervaring: snel gevonden wat ik zocht, leuke korting gekregen vanwege black friday en ondanks de grote drukte werd het dezelfde dag nog verzonden.

top bedrijf met vriendelijke mensen

Ik heb af en toe wat vragen over alles omtrent hwt wassen van de auto en over de produkten. ik wordt dan in alle gevallen anel en goed te woord gestaan. Ook leveren ze snel en netjes verpakt.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs