betrouwbare leverancier

Voor amateur tot professionals altijd kwaliteits producten en indien nodig goed advies.

Het geleverde product voldoet geheel aan de verwachtingen.

Goed product

Gemakkelijk en deftig gemakkelijk verwerking doch wat nog meer blank verwacht levering is snel en goed verpakt

Fijne webshop met zeer ruim assortiment

Fijne webshop voor alles mbt het wassen en poetsen van je auto. Ruim assortiment en altijd snelle en correcte levering. Goede info over de verschillende producten en een uitgebreid YouTube kanaal met instructie filmpjes. Echt een aanrader.

Doen wat ze zeggen

Doen wat ze zeggen , voor een bepaalde tijd besteld is ook echt volgende dag binnen,

Top voor de autoliefhebber!!

Duidelijke uitleg over de verschillende producten en filmpjes. Correcte en snelle levering. Een aangenaam bedrijf met zeer goede producten, ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden.

Snelle verzending, goede service

Na het melden van een productiefout van een koppeling aan de slang van mijn Ava hd reiniger werd mijn probleem snel opgelost door Carclean. Een dag later had ik een nieuwe in huis; top service!

Top bedrijf

Uitgebreide webshop met veel voorraad en snelle verzending. Ook bij telefonisch contact krijg je de juiste en volledige informatie !

Alles perfect verlopen

Overzichtelijke website, levertijd nagekomen, netjes verpakt

Fijn bedrijf, mooie YT videos

Gevonden via hun Youtube kanaal. Simpatieke mensen die een lucratieve business hebben opgezet. Fijn bedrijf met mooie producten. Prijzen zijn niet de scherpste, maar ook niet belachelijk duur. Mogelijk minpuntje kan zijn dat hun assortiment beperkt is tot een aantal merken. Als dat bewust is, dan kunnen ze dat misschien toelichten in een video. Testen ze bv uberhaupt andere merken om zeker te zijn dat ze de beste producten aanbieden?

Een fijne beleving

Door de filmpjes op You Tube te bekijken heb ik dezelfde producten aangekocht. Alles wordt zeer realistisch en met de nodige humor uitgelegd en de producten werken effectief ook zoals door jullie voorgesteld. Bijkomend staan de producten ook zeer voordelig geprijsd. In België betaal je al snel 10 tot 15 euro meer voor een gelijkaardig product. Doe zo verder met jullie bedrijf!

Snelle levering en plezierig contact

Goede en klantvriendelijke reactie op vragen

Mijn pakketje was niet bezorgt. Telefonisch contact opgenomen. Medewerker kon direct zien dat mijn pakketje reeds was verstuurd. Heeft veel moeite gegaan om te achterhalen waren post nl eea nog niet bezorgd had. Gaf mij als klant een wauw gevoel.

Duidelijke website, snelle levering en word goed op de hoogte gehouden van de voortgang

Website duidelijk en goede omschrijving van de producten.

Snelle levering en een breed assortiment

TOP!

Toppie

Na de bestelling had ik de volgende dag de spullen al in huis. Top geregeld

gewoon goed

goed bedrijf doet wat het beloofd

Nu meerdere keren wat producten besteld bij Carclean, snelle levering, professioneel verpakt, telefonische ondersteuning is zeer effectief. Kennis van zaken.

perfecte levering

twee keer het product besteld perfecte en snelle leverring ik raad dit bedrijf aan

Supersnelle levering en duidelijke website

De website is superduidelijk en ik kon daardoor ik gemakkelijk kiezen.

Perfect geregeld snelle levering

Ik had een probleem even een belletje en er wordt gelijk meegedacht om het juiste artikel te vinden

enthousiasme

aan enkele woorden hebben de medewerkers genoeg om de benodigde producten te selecteren

Zoals altijd perfect

De service was weer zoals ik verwacht van carclean. Keurig op de hoogte gehouden van het verzendproces en stipt op tijd geleverd

Heel tevreden van de producten en service!

Heel tevreden over mijn bestelling over de geleverde producten en service ! Ik ga hier in het vervolg zeker nog meer producten voor mijn nieuwe wagen bestellen! Zeker een aan aanrader

Top spul

Goede snowfoam duidelijke omschrijving