Algemeen tevreden

Tevreden als altijd maar veel te veel keuze. Ieder product zou ook een top product zijn, mag meer duidelijk verschil in zitten

Mooi assortiment en fijne BF actie

Leuke actie om de voorraad aan te vullen. Snel geleverd en geniet ook van de informatieve video’s!

Goede service en goede kwaliteit

Alleen maar goede ervaringen

Een aantal dingen met Black Friday gekocht, kreeg er een gratis interieurspray bij en alles was snel bezorgd. Al met al dik tevreden!

Ik ben al jaren klant , dus ik weet wat aan carclean heb .

Geweldige service

Ik had een product besteld die vrij snel kapot ging maar dat was geen probleem ik kreeg meteen een nieuwen

Groot assortiment en fijne webshop

Carclean heeft terecht een stevige reputatie voor kwaliteit van de producten, advies en garantie op apparaten. Het bijbehorende forum is een paradijs aan ervaringen van gedreven detailers waar ook beginners welkom zijn.

Top bedrijf met behulpzame kundige eerlijke specialisten.

Hebben een ruim assortiment en maken beloofde levertijden altijd meer dan waar! Zijn echte liefhebbers en geven goed advies!

Goed advies en zeer snelle levering

Ondanks Black Friday drukte, telefonisch goed bereikbaar. Goed advies gekregen producten al de volgende dag ontvangen.

Na het online bestellen werden spullen netjes verpakt en snel opgestuurd

Snelle sevice, goede producten, topbedrijf.

Snelle levering, zelfs in black fridaytijd. Leerzame filmpjes, leuke gasten.

Goede prijzen

Altijd correcte afhandeling van de bestelling

Zoals altijd perfect!

Het advies vooraf was zoals altijd professioneel. De levering van de bestelling was desondanks Black Friday na één dag al geleverd. Wederom weer een zeer tevreden klant.

Professioneel bedrijf met de juiste kennis

Professioneel bedrijf met de juiste kennis

Uitstekende webshop met dito service

Hele fijne webshop waar ik al jaren mijn autopoets spullen koop. Bestellingen worden snel verzonden. Wanneer je een vraag of opmerking hebt wordt dit snel beantwoord/opgelost. Het forum is een leuke aanvulling op de webshop. Ga zo door.

snelle en goede service

altijd netjes verzorgt

Gewoon top!

Bestelling snel verzonden en ontvangen. Alles netjes verpakt ontvangen.

Fijne zaak met ruim aanbod

Hebben veel in huis,duidelijke omschrijving van producten en snelle levering.

Fijne service.

Goede ervaring. Inmiddels al jaren tevreden klant.

Overzichtelijk en snel

Regelmatig doe ik bestelling

Carclean .com doet wat ze beloven ! Toppers !

Correct Duidelijk Mannen van woord

De-icer Via web order snel geleverd.

Top, super service!

Alles top, snel, correct, goede prijs

Overzichtelijk en handig

Overzichtelijke website met eigenlijk alles wat ik nodig had.

Fijne site met een groot aanbod!

9 van de 10 dingen kun je hier gewoon vinden. Goed assortiment dus en tegen een redelijke prijs.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs