Ontzettend snelle levering

Goed verpakt. Snel geleverd!

Professionele verkoper, zoals altijd

Zoals altijd behulpzaam en met professionele tips and tricks geholpen.

Supersnel geleverd

Potje wax en aluminium polish besteld. Heel snel geleverd. Kon direct beginnen met poetsen.

Top, snelle levering.

Top, snelle levering

Carclean. com? Prima!

Zoals alles op de site van Carclean, zijn alle spullen van goeie kwaliteit! Het ene zal iets beter zijn dan het andere, maar alles is prima en voor een normale prijs!, En iedereen zal zijn voorkeur voor een bepaald merk hebben! De verzending van de bestelde spullen is altijd supersnel en heel goed ingepakt!

Snel en professioneel

Bestellen is makkelijk, prijzen zijn goed en zeer snel verzonden.

Prima product

Gyeon lederreinigingset mild Aangeschaft inclusief borstel conditioner en doek en applicator Ik kan dit iedereen aanbevelen

Waardebon gekocht deze was de volgende bezorgd.

Waardebon gekocht

deskundige specialisten auto onderhoud producten

Eerste order geplaatst ; snel en vakkundig afgehandeld. De Youtube filmpjes zijn handig voor juiste verwerking van onderhoudsproducten met allerlei tips. De mannen mailen je persoonlijke adviezen als je daar om vraagt of vragen een foto van klantvraagstuk om met gericht advies te komen. Een kwaliteits bedrijf : professioneel , deskundig en persoonlijk

Snelle levering, goed assortiment

Duidelijke site. Bestelling geplaatst en snelle levering. Producten waren heel goed verpakt, met nog een gratis microvezeldoek en cadeaukaart. Tevreden en ik zou er zo weer bestellen.

Voor de eerste keer een aantal producten gekocht, alles keurig de volgende dag geleverd en goed verpakt in de doos.

Een webshop waar ander wat van kunnen leren.

Na lange tijd weer wat bij Carclean besteld. Nog steeds een erg goede webshop. Goede producten voor een nette prijs. En snelle levering.

Snelle service met oog voor detail

Van alles besteld bij carclean. Mijn auto is altijd blij als er weer een doos vol met wellnes voor hem aankomt. Ook deze keer weer helemaal blij

Zoals altijd supersnel en proper verpakt geleverd

Heerlijk shoppen hier, altijd proper verpakt en volgende dag in België in huis

Gewoon een goede website!

Ik koop de laatste tijd best wel wat bij dit webshop en het bevalt me uitstekend. Snelle levering en als er vertraging lijkt te zijn dan word dit netjes gecommuniceerd.

zeer tevreden

goede producten en snelle levering

Geweldige service.

Nadat ik de bestelling afgerond had kwam ik er “natuurlijk” achter dat ik weer eens wat vergeten was. Gebeld met klantenservice, geschrokken dat er zo snel opgenomen werd, was de vergeten bestelling vlot geregeld en te samen met het pakket verzonden. Zeer positieve ervaring, dank daarvoor. Mvg Robin.

Duidelijk advies, top bedrijf. Bestel er al jaren!

Goede producten op een duidelijke website. Ze leveren snel en hebben een uitstekende klantenservice. Ik heb een duidelijk en persoonlijk advies gehad over een glascoating product. Ook had ik een probleem met een niet meer functionerende snelheidsregelaar op mijn Rupus bigfoot poetsmachine. Deze machine had ik jaren geleden gekocht in de fysieke winkel zelf. Daardoor kon zelf de bon niet meer terugvinden. Ze hebben het helemaal opgepakt en samen met Rupus de machine gefixed. Binnen no time was de machine weer retour. Netjes verpakt en totaal uit coulance, dus zonder kosten. Wat een top service!

Top producten voor een correcte prijs

Top producten voor een correcte prijs. Duidelijke info over voorraad. Snelle en degelijke verzending. Je krijgt bij elke bestelling een cadeau.

Fijne zaak, Snelle levering,

Carclean is al jaren mijn Top leverancier.

No nonsens bedrijf super producten voor een eerlijke prijs. Kunnen andere bedrijven nog wat van leren.

Duidelijke site met veel producten.

Duidelijke website met snelle verzending van gekocht product.

Volledig naar wens

Aan te bevelen aan elke autoliefhebber.

Prettige zaak en altijd bereikbaar en beschikbaar voor hulp

Ben al langer klant en ben blij dat ze nog steeds de moeite doen om alle klanten van goed advies te voorzien en de tijd nemen om je alles uit te leggen. Bestellingen zelf verloopt soepel en snel!

super

goed contact snel levering