Goede prijs kwaliteit

Spulletjes besteld, levering zonder problemen.

Top bedrijf

Goede service, snelle levering. Goed assortiment. Vriendelijk personeel. Dat alles voor een goede prijs

2 the point.

Wat je grotendeels adverteerd en hier via de bekende kanalen feedback over geeft is altijd top. Op basis van dit, uiteindelijk "Black Wow" aangeschaft. Lekker bezig, vooral zo doorgaan. Maak je detailent NL blij mee;)

Abbastanza buono

Consiglio carclean a tutti

• Ci consiglieresti? Si

Ik vind carclean een fijn bedrijf.

Ik ben met al mijn spullen die ik heb aangeschaft, niets anders dan tevreden. Plus het zijn kundige en vriendelijke mensen.

Fijne webshop, goede video’s op YouTube

Zeer fijne (web)winkel. Had hier eerder online gekocht en ging laatst langs de fysieke winkel. Het personeel is daar heel behulpzaam. Ze gingen mee naar de auto en gaven advies dat op mijn situatie was afgestemd. En hun video’s op YouTube zijn ook geweldig om het e.e.a. te leren

Uitgebreide keuze, goede uitleg video's en snelle levering

zie hieurboven

Autoglym

Het product is snel geleverd !

super

duidelijke en vakkundige uitleg,met aangebrachte oplossing !!!

Prima site doen wat ze moeten doen

Bestellingen zijn altijd snel beginnen. Uitleg over producten zijn prima. Advies is uitstekend.

Keurig geadviseerd welke product te gebruiken.

Mijn vraag is super beantwoord en de juiste producten mee gehad.

Goed advies en kwaliteit spullen.

Goed geholpen met advies over glascoating.

Super goed advies

Ik was op zoek naar een goede wax voor mijn auto. Bij carclean werd mij een goed product aangeraden dat past bij mijn Jaguar.

Zoals altijd uitstekend

Duidelijke website, overvloed aan producten met goede omschrijvingen. Bestelling gedaan en snel geleverd met gratis probeer product erbij, in 1 woord, TOP !!

Super winkel

Ik heb al vaker iets bestelt bij carclean en het is altijd snel en goed geleverd, ook leuk dat ze er altijd een cadeautje bij doen. Zeker een aanrader.

Zoals altijd goed en snel geregeld

Met enige regelmaat bestel ik iets bij Carclean. Het bestelproces is eenvoudig. Je wordt keurig op de hoogte gehouden. De poetsmaterialen zijn goed (milieuvriendelijk) verpakt en altijd de volgende dag in huis.

Heel tevreden

Twee maal iets besteld en alles goed ontvangen ben uiterst tevreden. En als ik weer iets nodig heb dan weet ik waar ik moet zijn. Met vriendelijke groet Jan hamers.

Amazing

Top service weer van Carclean. Snelle levering geen gedoe. En zeker geen mosterd na de maaltijd. Gewoon top

Groot aanbod, goeie prijzen, snelle levering.

Duidelijke site

Goed product

Snelle levering en goede service en kwaliteit.

Top producten !

Snelle en goede verzending ! Een aanrader !

Tutto perfetto grazie

Spedizione e azienda ottima consiglio

Great

1 day delivery to Belgium!! Ordered a lot of products for my car and i'm really happy with it. Very well packaged and very fast delivery i was surprised how fast i got it to Belgium. Buying from here again after a few years. Would buy again soon!

Fijn assortiment

Heel fijn geholpen in de winkel na al jaren online klant te zijn kan ik zeggen op beide fronten word ik altijd goed geholpen. Ook fijn dat er keuze is voor elke budget. En geen gladde verkopers ;)

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs