Top elke keer opnieuw.

Zondagavond een mailtje naar Carclean met wat vragen over producten. Maandagochtend een vriendelijke mail terug met alle nodige info en suggesties. Bestelling geplaatst en zoals altijd perfect geleverd.

Uitstekend advis

Wat tips gekregen over de door mij gebruikte producten. Tevens uitstekend advies over nieuwe producten. Nog steeds een top zaak!

Goede service en snelle levertijd.

Vragen worden snel en correct beantwoord

Goeie service, en veel keuzes van producten.

Cijfer 9: Zeer goed

Cijfer 9: Zeer goed

Altijd goed en snel geleverd en service ook goed

Bestel al jaren bij Carclean zonder problemen. Altijd alles snel en goed geleverd, als er wel een keer iets is (voorraad net op, o.i.d.), dan wordt er ook duidelijk gecommuniceerd. Ook bij de ene keer dat een flesje in een productverpakking kapot was prima opgelost door Carclean.

Goede en snelle service

Goed zowel online als in de de shop!!

Top service tegen scherpe prijs

Een goede en snelle levering en tegen een zeer scherpe prijs

Subliem

Goede service en uitleg over producten in showroom. Enorm veel keuze in producten reinigen en beschermen voor binnen en buiten.Kwaliteit en prijsverhouding prima. Echte zaak voor de autoliefhebber.

bestelling gedaan werd netjes verpakt en werd de volgende dag al opgestuurd. Top service

Goed geholpen en voorzien van advies

Was in twijfel welke HD geschikt zou zijn voor mij. Na uitleg wat ik ermee doe advies gekregen van carclean Zeer tevreden mee.

Goede prijs

Goede prijs

Zeer professionele mensen die weten waarover het gaat

Top spul

Super autowas materialen En snel bezorgd

Lekker persoonlijk

Voordat ik ging bestellen even gebeld en snel, goed en professioneel, te woord gestaan door Johan.

Op tijd geleverd, goed verpakt. Prima

voldoet aan de verwachting.

Goede service levering

Bestellen en snel in huis met goede levering

TOP!

Goed overzichtelijk website, kwaliteits producten en een forum voor snel en goed advies.

Uitgebreide keus alles op voorraad en snel geleverd

Bijna alles op voorraad.makkelijk site om je spullen te vinden.en zeer snelle levering bijna altijd dag na bestelling alles netjes in huis.

Fijn bedrijf

Verzending duurde iets langer dan vooraf aangegeven, maar keurig op de hoogte gehouden.

Top producten en snelle verending

Zeer goede prijzen en snel verzonden. Erg blij met Carclean

Goede service en voldoende keuze

Ik heb hier al meerdere keren iets besteld. Prima service.

Duidelijke site met snelle levering

Op de site terecht gekomen door de leuke en goede YouTube filmpjes over auto onderhoud. Site ziet er goed en overzichtelijk uit. De bestelling was netjes verpakt en op tijd afgeleverd. Zal in de toekomst vaker bestellen via Carclean.com

Top webshop met steengoeie Service!

Hele goeie webshop, ik koop hier eigenlijk al een jaar of 12. Alleen heb ik een aantal jaar minder gedaan met auto's. Nu pak ik het weer op en zie ik dat de service nog steeds top is! Heb een Polishing Power DAP EVO Monello gekocht voor het corrigeren van harde duitse zwarte BMW lak. Erg fijne set. Vooraf en achter nog een aantal mails heen en weer met de klantenservice om advies in te winnen, erg fijn dat dit serieus wordt opgepakt door Carclean! Voor mij staat CC daarom ook met stipt op nummer 1.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs