Goede overzichtelijke webshop met specialistische producten gericht op Detailing.

Goede producten die doen wat ze beloven.

Mooie producten

Mooie spullen

Goede service en snelle levering

Wil beginnen met zelf wassen van de auto's. Gebeld voor informatie. Persoon aan de lijn was vriendelijk en behulpzaam. Al mijn vragen beantwoord, denken met je mee over welke producten voor welke kleur auto geschikt zijn. Ook advies voor eventuele upgrades gekregen. Had al een handpomp foamgun. Meneer gaf direct advies voor mogelijke upgrade mocht het handmatig foamen niet bevallen. Inmiddels advies gevolgd, foam gun aangeschaft voor de hogedrukreiniger. De foamgunset van monello incl 5 liter foam.

Prima service!

Uitgebreid gamma aan producten met gedetailleerde info. Snelle en correcte levering. Een echte aanrader! Ohja, en bij elke bestelling zit een leuke attentie!

Kwaliteit producten

Alles duidelijk omschreven

Prima van bestellen tot leveren

Eén van de betere ervaringen

Op de website van Carclean.com vond ik snel wat ik zocht, aan een aantrekkelijke prijs en... alles werd me binnen een paar dagen geleverd. Prima website én prima service; wat kan een mens nog meer wensen.

Ben al jaren klant

Fijne site veel keuze. Altijd netjes geleverd vaak met een presentje om uit te proberen. Leuk bedrijf

Een fijn bedrijf met nog echte goede service en advies

Ik ben al een poosje klant bij carclean ik ben daar altijd goed geholpen en geadviseerd door een altijd vriendelijk team ik kan daar altijd via WhatsApp terecht bij twijfel en wordt altijd goed geholpen.

Onevenaarbaar !!!

Altijd dezelfde belevenis. Bestellingen worden super vlug uitgevoerd. Informatie is altijd adequaat en als er eens iets misloopt wordt het op een unieke manier rechtgezet. Alles voor een tevreden klant. Topservice noem ik dit. Doe zo verder

Keurige en snelle levering.

Goed assortiment met een diversiteit aan verpakkingsgrootte.

Top shop!

Grote keus in de beste merkproducten voor auto onderhoud aan eerlijke prijzen. Informatief dus veel uitleg voor het gebruik van de producten, zeer goed forum met veel uitleg voor de beginnende en gevorderde detailers. Snelle levering en prima klantendienst, kortom een aanrader.

Geweldige webshop met dito mensen

Bij Carclean.com al vele jaren klant. Kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben over de service en klantvriendelijkheid. Afspraak is afspraak en voor (detail) advies ben je hier ook aan het goede adres. Men neemt altijd de tijd om je goed te helpen. Als ik toevallig in de buurt ben ga ik regelmatig even langs om de voorraad weer aan te vullen.

Afspraak is afspraak

Na een bestelling wilde ik er nog iets bijbestellen. De order werd keurig intern geparkeerd in afwachting van de betaling van de aanvullende order. Na de betaling werden de producten direct verzonden. Prima ervaring dus. Dit in tegenstelling tot sommige andere grote retailers. Een bestelling van een vergelijkbaar product bij een webshop met het mannetje met de bolle buik annuleerde ik binnen een uur. Ondanks dat ik die bestelling laat in de avond deed was de annulering al niet meer mogelijk. Het product werd als een kip zonder kop toch verzonden. Met gevolg dat ik dat product bij ontvangst meteen retourneerde. Volstrekt onnodig dus.

Producten aan scherpe prijzen

Snelle service en top producten aan scherpe prijzen.

Grande negozio online

Ho cercato su vari siti in Italia il nuovo Microfiber Madnes Scrub-A-Round ma era esaurito in tutti gli siti e ho deciso di acquistare su Carclean. Devo dire che sono rimasto felicemente sorpreso dalla spedizione e ai tempi di consegna del tracking e anche dei prezzi stessi. Non ci penserò due volte se mi servirà altro di acquistare da loro. Grazie

Produkten ontvangen als besteld en snel geleverd

uitstekend

zoals voorgaande bestellingen gewoon super geen verbetering nodig wat mij betreft groet frank en bedankt voor het gratis product dit stel ik zeer op prijs

Als je van autos poetsen houd ben je bij carclean op het goede adres

Alles is perfect afgehandeld

Zeer goede service

Prima webwinkel

Betrouwbare webshop

Duidelijke website, goede producten. Snelle en correcte afhandeling van de bestellingen.

Gewoon top

Al jaren klant bij Carclean en altijd top geregeld, snelle verzending, prijzen gaan niet giga over de kop en je kunt ze altijd bereiken via de app mail of telefoon voor vragen over een product of hulp bij het maken van de juiste keuzen.

Top producten en goede service.

Altijd raak voor een voordelige prijs.

Shop hier nu aan aantal jaartjes. Ik wordt als het nodig is altijd voorzien van goed advies. Blijf hier terug komen

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs