Prima autowas en poets spullen voor een nette prijs

Bestel voortaan hier mijn autopoets spullen, omdat je een ruime keus hebt en alles hebben ze.

Altijd top

Groot assortiment, bij vragen wordt je uitgebreid geïnformeerd Voor mij het adres voor autoverzorgingsproducten.

Goed en makkelijk aanbrengen

Moet wel stevig boenen om de Seal te laten glimmen. Wel een vraag: wat gebruiken om auto te wassen?

Gewoon de beste

Ruime keus,snelle levering !

Goed ontvangen, leuk extratje erbij alleen te laat.

Alles goed ontvangen en met nog een leuk gratis gift. Alleen jammer als er staat voor 21:00 uur besteld volgende dag geleverd. Dat ik op vrijdag bestel, bezorg datum kies voor zaterdag maar dat het dan toch dinsdag pas wordt bezorgt. Als het niet kan zet het dan niet op de site.

Beste prijs, beste producten, snelle levering

Allemaal super spul met DODO JUICE als favoriet en super snel geleverd tegen de laagste prijs echt top

Top webshop

Carclean is top klantvriendelijk en bezorging op tijd voor your carclean order at carclean

Snel en mooi assortiment

Bestelling snel bezorgd. Goede producten en meedenkend met de klant!

Weer perfect geregeld

Spulletjes uitgezocht. In de mand en betaald. Volgen ochtend om 9 uur al in huis

Top Quality service!

2 days shipment, good contact with customer service, always top quality!

Snelle levering en duidelijke service

Makkelijk om hier te bestellen. Leveren snel en houden je goed op de hoogte.

Prima doek!

Goed product!

Goede en degelijke producten

Producten zijn degelijk en goed geprijsd.

Prima. Snelle en correcte levering.

Bestelling is prima afgehandeld( snel en correct.

Service en kennis van producten zoals deze bedoeld zijn

Door het ruime aanbod van producten en de wetenschap welke producten goed met elkaar werken, was het door de medewerker eenvouding om te voldoen aan de gestelde vragen.

Makkelijk en snel

Het zoeken op de site is prima. En het wordt snel verzonden. Dus helemaal top!

Altijd goede en snelle service.

Goed advies en duidelijke uitleg

Zeer aangename ervaring. Neemt de tijd om advies te geven en snelle levering

Leuke mensen en goede help !

Leuke mensen met een passie voor auto’s om schoon te houden en alles leggen ze goed en tot de in puntjes nauwkeurig uit dat iedereen zijn of haar auto zelf goed kan schoonmaken of polijsten !

Eerste ervaring heel goed

Duidelijke website met goede producten voor kieskeurige klanten. Snelle levering.

top!

Top service!

Vooral niet correct factuur gezien gemis van BTW is problematisch.

1. Levering gebeurde aan mijn bedrijf/vennootschap: er werd geen BTW aangerekend op het factuur: dat zal in België nog een staartje krijgen. 2. Levering gebeurde in afhaalpunt terwijl er op afleveringsadres iemand aanwezig was. 3. Toestel werd geleverd in een doos welke eerder reeds geopend was en met koffie-met-melk kleurige tape terug dichtgekleefd, welke even wantrouwen, maar de inhoud was compleet. Bij eerste gebruik spoot het water uit de spindel: bleek dat de slang niet geconnecteerd was op de spindle, even diagnose na slang af t windelen en inklikken, na een eerste frustratie, alles werkte prima.

Duidelijke site, snelle levering

Heel goed!

Breed aanbod, snelle levering

Al enkele keren hier besteld en nooit misgepakt op iets, ook de levering is altijd snel en zoals beloofd.

Goede prijs en snelle levering

Goede prijzen, mooie producten en snelle levering.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs