Snelle levering en met altijd een leuke verassing bij je bestelling.

Met plezier bestel ik al jaren bij carclean, ze leveren snel en de producten die ik nodig heb zijn altijd op voorraad, zo niet dan word dit snel bijgevuld.

Prima bedrijf

Gewoon goed

Snelle levering duidelijk product omschrijving helemaal goed.

Uitgebreid gamma, top gerief. Altijd snel geleverd. En voor hulp kan je ook altijd bij hun terecht.

veel keus en snelle levering

Website is mooi en overzichtelijk opgebouwd. Keuze is groot, voor elk soort van detailing diverse merken op voorraad. Levering, vaak al de volgende dag, wanneer op tijd besteld. Mijn vaste leverancier van poetsmiddelen

super

Duidelijke website met genoeg uitleg bij de producten, heb je toch nog vragen is het maar een whatsapp berichtje en je wordt snel geholpen. Verzending is zoals steeds heel snel, en heel degelijk verpakt, nog nooit een probleem gehad dat er een verpakking stuk ging bij transport

Super vakkundig en vriendelijk

Zoals altijd vriendelijk geholpen. Er word echt de tijd genomen om met je te kijken naar het best passende product naar jou wens. Hebben dan ook allemaal stuk voor stuk vakkennis!

Altijd tijd nemen en super goede kennis van zaken

Goed geholpen weer met tips en trucs voor polijsten. Heb swirls op zwarte auto en die zijn er door die tips niet meer aanwezig dus top.

Recommend

Everything was fast and in order

Fijne webshop. Producten eenvoudig te vinden en te bestellen

Goede webshop. Grote diversiteit aan producten, zowel in de diepte als in de breedte. Bestellen eenvoudig. Producten worden vlot geleverd. Kort geleden een fysiek bezoek gebracht aan de winkel in Berkel en Rodenrijs. Werd zeer correct en vriendelijk geholpen. Uitstekende uitleg over producten en geen druk om persé iets te kopen. Helemaal top!

Ben zeer tevreden, zowel voor snelle antwoorden producten en levering. Ga zo door, Top mensen. Gr Gerrit

Altijd weer vriendelijk en zeer behulpzaam.

Carclean is een onderneming dat meedenkt met de klant en niet denkt aan hun eigen portemonnee. Altijd behulpzaam en de koffie is lekker.

super goede service

Iedereen bij CarClean doet zijn uiterte best om de klant van de juiste informatie te voorzien, goed advies, goede spullen

Super tof bedrijf geweldige producten en advies toppers

Mooie shop fijne mensen die je goed helpen en goed advies geven

Klantvriendelijk, eerlijke prijzen en een geweldige service

Bij Carclean.com geldt "Klant is koning". Naast de eerlijke prijzen, het ruime aanbod, zijn ze ook zeer klantvriendelijk. De service is top.

Topzaak

Topzaak met deskundig personeel. Groot assortiment. Levering altijd vlot en goed verpakt. Ben hier al klant sinds 2008 en dat is niet voor niets.

Goede kwaliteit en prima service!

Goed bedrijf en mooie instructie video’s

Altijd alles perfect en op tijd

Ruime voorraad, vriendelijke support, snelle levering

Ruim assortiment om uit te kiezen. Hebben 80% van de gekende merken, genoeg keuze om te vinden waar je naar zoekt. Support is zeer vriendelijk en snel om te antwoorden. Levering meestal dag nadien.

Het product werkt prima ben zeer tevreden

perfect!!

top winkel. goeie en snelle service. je wordt perfect te woord gestaan aan de telefoon, klasse!!

Zoals winkelen bij een webshop hoort te zijn.

Fantastische winkel! Carclean.com heeft een waanzinnig assortiment op het gebied van detailing. Ze zijn continu op zoek naar nieuwe producten en kunnen je goed informeren over de producten die je zoekt. De prijzen zijn gunstig en de leveringen zijn pijlssnel. Aftersales en service zijn ook ongeevenaard. Vorige week was ik iets vergeten en na een belletje en een bestelling konden ze dat nog mooi toevoegen aan mijn bestelling. Super bedankt nog daarvoor! Naast de webshop hebben ze ook nog een youtube kanaal met vele "howto's" en demo's die zeker de moeite van het kijken waard zijn. Ook is er het Carclean forum waar je je vragen en ervaringen kwijt kan aan de vele andere Carclean fans.

Alles wat je nodig hebt

altijd super

Goed, overzichtelijke webshop

Goed bedrijf, reageert snel op vragen en levert netjes op de afgesproken tijd

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs