Me.bestelling was snel binnen top

Zeer gemakkelijk en overzichtelijk om te bestellen . En snelle levering ! De meeste producten zijn aanwezig . Ik zou het iedereen aanbevelen .

Super snel geleverd

Het is altijd prettig om poets spullen te kopen

Vlug geleverd en fantastische producten

De bestelde goederen, werden dag nadien geleverd, alles netjes beschermd tegen beschadiging

Prima bedrijf en website

Product makkelijk op de site gevonden en besteld. Snelle levering.

Snelle levering. Goede en mooie producten voor een betaalbare prijs. Ook eerlijke uitleg over de verschillende producten

Toppers

altijd accuraat en correct en snelle levering!

super

top service, eenvoudig in bestellen, top in levering.

Super ervaring

Snelle levering en alles was ook netjes ingepakt

Goede producten, snel geleverd.

Goor assortiment. Was mij aangeraden door Carworkx die onze auto's wwwr als nieuw gemaakt heeft. Onderhoud doen wij nu met producten van Carclean.

Perfect product and perfect delivery

Fast and helpful

Goede levering

De gewenste producten worden snel geleverd.

Zoals het hoort!

Duidelijke site waar je direct ziet of iets op voorraad is of niet! Makkelijk spullen bestellen en snelle levering! Zoals het hoort!

Top bedrijf

Ik koop hier al 10 jaar mijn spullen voor poetsen en coating,altijd netjes op tijd de spullen binnen en het advies ook top

Komt op tijd

goede producten

Ava hogedruk reiniger

Heb nog nooit zo een prul gezien gelijk deze ava p80 hogedruk reiniger. Pistool lekt. Koppelstuk valt uit elkaar. Erger dan Chineze brol!!

Super snelle levering, overzichtelijk en ruim aanbod

Hele snelle levering met zeer flexibele besteltijden, geweldig! Ruim aanbod en nette prijzen, dat het bedrijf in m’n eigen regio is gevestigd is mooie bijkomstigheid. Ga zo door

Altijd snelle levering!

Bestel al enkele jaren bij carclean en dat verloopt altijd perfect voor een goede prijs!

Al jaren zeer tevreden klant. Ruim assortiment en snelle levering.

Al jaren een fijn bedrijf

Koop er al jaren. Top webshop duidelijke product omschrijving en nu ook leuke YouTube filmpjes.

Netjes geholpen. Goed gevoel.

Al gezegd.

Vriendelijk en goed advies

Super webshop

Wederom een geslaagd bezoek

Het was al enige tijd geleden dat ik wat besteld had, maar de service en expertise was nog als vanouds. Mijn voorkeursproducten waren niet op voorraad, (werden toevallig net uitgeladen) maar kreeg goed advies over alternatieven. Bijzonder om te zien dat het zo constant blijft door de jaren heen.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs