Een bedrijf met kennis van zaken en service

Zojuist even langs geweest om emmers te halen, vertrouwde PostNL niet met leveren. Tja, en dan ga je altijd met meer weg dan de bedoeling was. Kan Carclean niets aan doen had nog wat nodig en toen kwam er nog meer bij. Ze nemen de tijd voor je en geven goed advies zodat je zeker weet dan je met de goede spullen weggaat.

Snel & professioneel

Snel & professioneel

Zeer goede producte en een snelle levering

Snelle verzending, altijd alles dik in orde....

Perfect snel

Altijd goede producten

Altijd goed en de producten zijn redelijk geprijst

Snelle en nette verzending met redelijk geprijste producten ga zo door.

Gewoonweg Top!

Het aanbod aan producten bij Carclean en de manier waarop deze worden voorgesteld in hun filmpjes, is gewoonweg top! Bedankt mannen !! Ik ben fan !!!

Snel geleverd en op de site was zeer duidelijk te vinden !

Snelle en goede service

Langsgereden met mijn 2 jaar oude Ava hogedrukreiniger die het niet meer deed. Ik kreeg een kop goede koffie en het apparaat werd direct kosteloos gerepareerd dmv plaatsing nieuw pomphuis, schakelaar en waterfilter. Heel soepel en prettig.

Snel en correct geleverd...!!!

Fijne site en zie boven..b

Very good

Top products very fast delivery!

Overzichtelijke site en nette prijzen

Overzichtelijke site en nette prijzen Wel jammer dat je producten die niet voorradig zijn niet 'alvast' kunt bestellen, maar daarvoor later een nieuwe bestelling moet plaatsen.

Snelle levering en goede persoonlijke service

Om wat steenslag te repareren had ik schuurschijfjes, schuurklosje en touch-up tips besteld. Allereerst vond ik het fijn dat Carclean deze producten aanbiedt in kleinere hoeveelheden, elders kon ik deze alleen per 100 stuks bestellen. Toen ik een vraag had over mijn bestelling ben ik supergoed geholpen door een persoonlijke klantenservice. Al met al zeer tevreden!

Zeer goede service!

De doeken die ik besteld had zijn geweldig, zij slorpen zoveel vocht op, dat ik mijn auto in één keer kan drogen.. Top Kwaliteit!

Goed spul

Blijft lang goed en trekt geen stof aan tevreden

Snelle levering en goede artikelen Voor elk wat wils

Top product

Wet coat doet wat beloofd wordt. Product aanbrengen is een fluitje van een cent

Goede service, mooie producten, en altijd snel bezorgd

Heerlijk bedrijf, zeer snelle levering en kwaliteitsproducten

Een hele fijne webshop, kwaliteitsproducten, snelle en zeer effectieve levering. Producten zijn met grote zorg behandeld/ingepakt.

Producten zoals beloofd

Top producten

Top bedrijf met mooie producten en goede adviezen

Top product

Brengt glans voor lange duur aan banden.

Zeer goede service. Pakket word snel verzonden en goed ingepakt. Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze site.

Denken met je mee

Snelle leveringen en goede producten

Kom hier al sinds 2009, bij gelegenheid. Altijd goed geweest, snelle leveringen.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs