Bij elk probleem die ik tegenkom in mijn onderneming (car detailing) heeft Carclean altijd de juiste oplossing. De site is duidelijk en voorraad is in principe altijd aanwezig. Nooi problemen ondervonden met carclean.

Snelle en correcte levering, top producten.

Ben zeer blij met mijn bestelde artikelen

Fijn spul

Erg fijne was fijn om te verwerken

Top winkel

Vriendelijk personeel met verstand van zaken

Uitstekend advies!

Door zeer goed advies heb ik de juiste producten gekocht om de lelijke harsplekken van mijn autodak te verwijderen. Ziet er nu weer top uit!

Excelent

Het wordt perfect verzorgd, afspraken worden nagekomen. Carclean staat achter wat ze waard zijn. Niet alleen hun producten die ze verkopen maar ook de geweldige poetsbeurten die je daar kunt laten uitvoeren. Je gaat op vakantie, je zet bij Carclean je auto neer en bij terugkomst staat hij als nog mooier als in de showroom. Dat is leuk thuiskomen na een vakantie!! Ga zo door!!

Fast delivery, very responsive customer support totally recommend! I will buy again

Super snelle levering en service

Website werkt snel en gemakkelijk, veel keuze en goede producten

Snelle levering, goede prijs

Alles was op voorraad en is snel geleverd

Snel en verzorgen

De producten kende ik al ervoor en weet dat ze perfect werken, maar dit is de eerste keer besteld op deze website. Makkelijke bestelling, snelle levering en heel goed verpakt.

Alles wat je nodig hebt onder 1 dak

Hier kopen mensen die verstand hebben van een schone auto

Goeie producten en makkelijk te bestellen

Goeie producten, overzichtelijke site, en de filmpjes helpen je ook goed in vertellen wat je voor welke doeleinden het beste kunt gebruiken. Snel geleverd.

Gewoon elke keer goed

Mooi op tijd geleverd, en goed en stevig verpakt Top weer

Goede producten, snelle levering

parfait

Envoi rapide

Zeer goede service

Zeer goede service

Snel geleverd,niets mis mee

Prima ervaring

Goed verpakt en snel verzonden.

Klasse shop

Snelle levering Goede communicatie Veel keus

Top bedrijf

Snelle levering en producten zijn bijzonder goed

Snelle bezorging

Goede producten en dienstverlening!

Overzichtelijke site

overzichtelijke site met goede zoek functie. Producten zijn hierdoor makkelijk te vinden. En natuurlijk altijd een snelle levering

Vriendelijke hulp, goede uitleg

Zeker de moeite waard om hier te kijken en of spullen aan te schaffen

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs