Super service en heel snel geleverd naar België toe

Super service en heel snel geleverd naar België toe

Klasse

Na vele bestellingen gedaan bij Carclean.com vanuit Nederland nu een bestelling gedaan vanuit Frankrijk. Sinds emigratie naar Frankrijk was dit de eerste keer. Wederom ging alles naar wens en heb ik naar alle tevredenheid mijn bestelling ontvangen. Perfect verpakt en snel ontvangen. Ook werd ik keurig op de hoogte gehouden wat betreft de status van de bestelling. Gewoon heel goed, zoals vele bestellingen daarvoor vanuit Nederland. Fijn om zaken te doen met Carclean.com.

Goed advies, goede spullen

Prima ervaringen met dit bedrijf. Altijd goed advies en goede spullen, netjes geleverd.

Snelle verzending, prima producten en goeie prijzen.

Geweldige service

Een hele lijst besteld maar net datgene wat ik perse moest hebben blijkbaar vergeten aan te klikken waardoor ik opnieuw n bestelling moest plaatsen. Uiteraard haalde ik met dat ene product niet de minimale ordergrootte om voor gratis verzending in aanmerking te komen maar uit coulance toch gratis verzonden. Top!

Super snelle levering

Product was nergens op voorraad, bij cleancar wel, en het was er ook binnen 24 uur. Goed verpakt dus geen lekkages, ik bestel hier voortaan ipv elders

Prima product, correcte levering

Eerste bestelling. Heel tevreden

Goed bedrijf komt afspraak keurig na

Dit bedrijf heb ik al eerder spullen besteld en dat is mijn toen ook super bevallen vandaar dat ik klant blijf bij deze firma

Top producten en veel keuze

Alles om de auto binnen en buiten te reinigen besteld. Snel geleverd en inmiddels auto gereinigd. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Snel en kwalitatief goede producten

Bestelde pakket was zoekgeraakt bij verzending door PostNL. Na contact met CarClean opnieuw een pakket toegestuurd gekregen. Probleem zeer klantvriendelijk opgelost!

Mooi assortiment, scherp geprijsd en nette levering

Mooi assortiment, scherp geprijsd en nette levering

Nu twee keer op advies van een collega producten besteld bij Carclean. In de avond besteld en de volgende dag al geleverd. Dat is pas Service!!!

Perfecte service breed assortiment

Je kan altijd terecht voor telefonisch advies wat veel vragen voor je kan beantwoorden. Van wassen van de auto tot het wassen van je doeken. Enorm blij en tevreden

uitstekend goed

Per toeval op de site terechtgekomen alles goed in voorraad en een fijne uitleg erbij,enkele malen al iets besteld in de namiddag en bestelling dag later telkens geleverd.Zou zeggen begin maar te bestellen.

The one stop shop voor alle verzorging van voertuigen

Ik zoek al niet meer verder als ik iets nodig ben voor mijn motor of auto, want CC heeft het toch wel. Met goede beschrijving, tips, tricks, reviews en eventuele alternatieven. Top! Goodies/samples bij kleine bestellingen erbij zou leuk zijn, evenals de uitwerking van het puntenspaar-/kortingssysteem.

Gewoon goed en snel binnen, top producten

Gewoon goed en snel in huis. Goede producten

Prima uitleg!

Op het programma stond het poetsen van mijn sterk verwaarloosde Opel Combo. Daarom had ik een aantal vragen over de te volgen stappen en de daarbij benodigde producten. De mannen van Carclean namen ruim de tijd om uitleg te geven over de werkvolgorde en de beste spullen voor de klus. Ben ik tevreden? Jazeker!

Breed assortiment,snelle verzending,duidelijke klant beoordeling

Omdat ze bij carclean veel aandacht geven aan beoordeling van producten zodat je een juiste keuze kun maken

Snel en goed.

Als je wat besteld dan is het niet lang daarna geleverd. Prima. Zo hoort het.

Gemakkelijk en overzichtelijke webshop

Ik heb onlangs polijstschijven en doeken gekocht bij Carclean en mijn ervaring was absoluut positief. De bestelling werd razendsnel geleverd. Bovendien was de webshop zeer overzichtelijk, waardoor het gemakkelijk was om de juiste producten te vinden en te bestellen. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de polijstschijven en doeken die ik heb ontvangen. Het feit dat Carclean niet alleen hoogwaardige producten aanbiedt, maar ook een snelle en efficiënte service levert, maakt me een zeer tevreden klant. Ik zal zeker weer bij Carclean winkelen en zou het ten zeerste aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar autoverzorgingsproducten.

Zeerv goed

Correcte levering , goed verpakt

Snelle levering en klantvriendelijk. wanneer ik weer iets nodig heb, zal ik hier zeker weer bestellen.

Carclean, zeker eens proberen.

Voordelige aankopen gedaan, snelle levering. Top !

Snel in huis en goed verpakt ,mooi product

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs