Zeer snel geleverd, product is naar wens

Super producten met duidelijke uitleg

Auto ziet er weer top uit met de producten van carclean. mede door de filmpjes op youtube een stuk wijzer geworden hoe je het beste de auto kunt reiningen en poetsen voor langdurig plezier. Heb nu een juiste keuze kunnen maken in producten die perfect bij onze auto passen.

Goed bedrijf

Ik ben goed geholpen en geadviseerd en laten zien met welke producten ik het beste resultaat krijg van het schoonmaken en reinigen van me auto

prima site, duidelijke site, bestelling gaat vlot en de levering zeer snel, alles prima dus een dikke 10

Goed advies en zeer vriendelijk

Goed advies, top geholpen en vriendelijke mensen

Mooie producten

Supersnelle levering en mooie prijzen

Gewoon topservice, snelle levering en uitstekende producten.Gewoon top !

Gewoon top !

goede snelle service

Ik heb mijn bestelling geplaatst en deze is snel geleverd. ik ben altijd huiverig als het voor een voor mij nieuwe webshop gaat, maar ik ben zeer tevreden.

Supersnel bezorgd!

Snel bezorgd en goed op de hoogte gehouden.

Gewoon goed.

Gewoon een goed bedrijf dat alles goed op orde heeft. Alles keurig op tijd ontvangen, en prima verpakt.

Snelle levering goed verpakt

Altijd netjes verpakt zonder beschadigingen. En altijd snelle levering

Snelle levering, duidelijk site

Klantenservice was behulpzaam, producten snel geleverd

Vriendelijke en behulpzame

Bij problemen met producten snelle reactie

uitstekend

heel goede produckten en doeken om af te drogen

Bestellen eenvoudig en snelle levering

Alles netjes verpakt en van goede kwaliteit

Keurig en op tijd geleverd

Wat ze beloven maken ze waar. Keurig en op tijd!

Leuke shop

Zeer tevreden van carclean ... overzichtelijke en duidelijke webshop Snelle levering en steeds perfect ingepakt Heel veel keuze vrijwel alle merken van onderhoudsproducten

Bijzonder informatieve website, volgende dag levering en betrouwbare leverancier. Ook heel handig is de automatisch melding als uitverkochte artikelen weer voorradig zijn.

Deed wat het beloofde!!

Prima site met goede producten, Doet wat het zegt zeer tevreden.

Net zoals het cijfer, zeer goed

Top service !

Goede service en groot assortiment

Carclean.com biedt goede service en een groot assortiment aan producten. Ik bestel hier met regelmaat. Levering is snel. Onlangs was een product niet op voorraad, ik ontving een mail met daarin 3 oplossingen om uit te kiezen. Echt heel netjes!

Super snelle service

Super snelle service, ruim assortiment en keurig en snel thuis in huis.

Zo als het hoort te zijn

Producten zoals ik die zocht . Voor een Faire prijs . Bestellen ging makkelijk , en afhandeling snel . bestelling kunnen volgen tot aan de deur .

Top-service, echte aanrader.

Bestel-bevestiging, je kan je pakketje volgen, en levering op tijd, kortom, zo hoort on-line shoppen te lopen!

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs