Simpel bestellen in een goed aanbod van goede producten tegen een scherpe prijs en snel geleverd. Verpakking zou iets meer passend kunnen, vandaar 4 sterren.

Perfecte service en snelle levering

Altijd goede service.

ben zeer tevreden over producten en ook een goeie uitleg

goed product

goed product, maar helaas hebben ze verkeerde sproeidop meegegeven! Ze past niet op de fles … De firma heeft zijn uiterste best gedaan om zo snel mogelijk de correcte sproeidop op te sturen! Top service

Goede klantenservice en snelle levering!

Zeer tevreden met deze B2B relatie!

Groot argument, Alles wat je nodig heb voor een blinkend voertuig, en sneller levering ,

Leuk winkelen, groot assortiment

Groot assortiment en heel overzichtelijke website. Snelle verzending en alles netjes verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar !

prima geholpen

Brede assortiment voor iedereen met snelle levering.

Ik bestel al jaren verschillende artikelen bij Carclean. Ze hebben een brede assortiment waar je veel kunt vinden.

vlotte en correcte levering

snelle en vlotte levering

Altijd goed.

Ruime keuze. Duidelijke site. Snelle levering. Maar ook in de shop wordt je altijd goed geholpen .en krijg je het juiste advies.

Veel kwaliteitsproducten. Duidelijke website. Makkelijk bestellen en snelle levering.

Ruim assortiment en goede begeleiding.

Bij onduidelijkheid van een product goede persoonlijke uitleg en service.

Service

Hele goede producten. Goede service. Snelle levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede producten

Snel en deskundig

Als groentje op het gebied van detailing was ik opzoek naar advies en bij Carclean ben je hiervoor aan het goede adres. Ik had zoveel vragen ( zoveel dat ik soms dacht die moeten gek worden van mij )en heb talloze mailtjes gestuurd, alle mailtjes waren voorzien van goed advies en plan van aanpak zodat ik kon gaan beginnen met detailing.

Duidelijke Site

Grote keuze aan verschillende producten van goede merken. Snelle levering en duidelijk vermeld of een product op voorraad is.

Mooi product

Snel geleverd en goed verpakt

De Go-To detailingshop van Nederland

Eigenlijk moet ik me schamen….Ik kom al meer dan 7 jaar bij deze (web)winkel en heb er letterlijk tientallen orders per jaar geplaatst zonder een review te schijven. Dat ik zoveel orders plaats heeft een reden. Altijd goede producten tegen een goede prijs en de service is uitstekend en ben nog nooit slecht geholpen. Ik hoop dat ik nog lang hier mag en kan shoppen! Bedankt Carclean.

Prima zaak met ruime keus aan top producten

Prima zaak, overzichtelijk ingedeeld en ruime keus aan goede producten

Niks op aan te merken !

Zonder fouten snelle levering

Zonder fouten snelle levering

Altijd goed! altijd op tijd. eerlijk advies! fantastische zaak en hoop nog jaren zaken te doen met carclean. Geen gezeik iedereen rijk!

Super fijne webshop

Fijne shop