Netjes op tijd en compleet geleverd

Ruim assortiment, en bij vragen altijd zeer behulpzaam.

good product and service

Product ordered was missing a part, as this was a packaged article that would be a fault of the manufacturer not the supplier, Carclean answered my email quickly and arranged a replacement to be sent directly. Very happy that this was so quickly and easily resolved.

Je bent nog écht klant!

Als je niet als een nummer maar nog als klant behandeld wilt worden, dan moet je naar CarClean. Er is geen haast, er is oprechte aandacht voor vragen over producten of een probleem met je auto en je krijgt een eerlijk advies. In één woord: TOP!

Gewoon geweldig, heel erg profesioneel personeel en kennis van zaken.

Ik kom hier al jaren, eingelijk vanaf het begin dat ze open gingen. Ik heb zelf meestal veel contact met Johan, die weet meestal wel wat en hoe ik het wil. Personeel neemt altijd de tijd voor je, en je kan 20 keer iets vragen, en je wordt niet weg gewuift. Mooie zaak en kwaliteit spullen. Voor mij geldt alleen de beste detailer matrialen, en dat men kennis heeft van zaken. Web shop is goed gevuld, makkelijk en overzichtelijk. De filmpjes op You Tube, ook heel erg handig en maak er zelf regelmatig gebruik van, geen bull shit story's en onzin. Tip voor nieuwkomers in de webshop,- lees de reviews Ervaar het zelf zou ik zeggen.

Al jaren klant bij Carclean.com

Al jaren koop ik mijn favoriete poetsmiddelen bij mijn favoriete website voor auto poets middelen. Altijd snelle levering en netjes verpakt. Website oogt en is overzichtelijk. Als je vragen hebt wordt je altijd netjes beantwoord. In het begin zat er vaak nog iets cadeau bij de bestelling zoals een poetsdoek van monello of een en sample product. Helaas is dat niet meer. Anders 5 sterren :). Voorlopig blijf ik mijn spullen hier bestellen

Top producten & heel goede service & perfecte levering!

Carclean heeft een groot gamma van Top producten! Heel goede service en super snelle levering! TOP! We zullen zeker nog bestellen!

leerrijke filmpjes produktinfo en gebruik

men kan produkten vergelijken en leren juist te gebruiken

Correcte en snelle levering.

De bestelde producten zijn snel en correct geleverd.

Fijne zaak.. groot assortiment

Makkelijk besteld.. zeer netjes bezorgd!!

Goede en snelle service

Voor ik iets bestel, stuur ik vaak een mail of Whatsapp en heb altijd heel snel antwoord, Stel vaak een vraag over een probleem ik heb of iets algemeen, en volg ik de raad op en bestel ik het product,en nog geen spijt gehad, Nog eens bedankt, Groetjes Tom (België)

Altijd top

Allemaal top producten met de nodige uitleg.

Zoals altijd zeer goed geholpen in de winkel!

Ik kwam slechts voor een flacon Perfetto detailer spray. De vriendelijke medewerker ging de flacon halen en maakte het slangetje van het spuitstuk zelfs op maat voor de 500 ml fles. Dat noem ik nou goede service! Wat ook handig is, is dat mijn account in het systeem werd opgezocht, zodat ik de bon via de mail kreeg i.p.v. op papier. Ben dus zeer tevreden over Carclean!

Ik had veel vragen over een product. Ik ben in ieder contact wat ik had erg goed geholpen.

Prima webwinkel

Ik had nog nooit besteld bij Carclean.com. Via Youtube kwam ontdekte ik de webwinkel. Ik heb daar een aantal producten gekocht. Ik moet zeggen dat de webwinkel zeer gebruiksvriendelijk is en dat per product veel info aanwezig is. Ook de reviews per product zijn een hulp bij de keuze van een product.

Prima service, binnen een dag in huis

Snelle service en de prijs is prima

Top bedrijf

Besteld en gekregen

Eigenlijk is er niet veel te zeggen. Heb op de website gekeken, besteld en keurig op tijd gekregen. Perfect, alhoewel dat tegenwoordig best wel bijzonder is. Aanbod op de site is enorm, dat is wel even een secuur werkje om de juiste artikelen te vinden. Maar zeker een leuk werkje. Resultaat van de artikelen is perfect. Dus: goeie keuze gemaakt.

De levering is in goede conditie gekomen en erg snel

Vlot & correct

Goede kwaliteit!

Ik kan niets slechts zeggen over dit bedrijf. Ik koop regelmatig bij dit bedrijf en het bestellen op de site gaat heel gemakkelijk, de levering is ook altijd heel snel en goed verzorgd.

Top service en erg behulpzaam.

Topzaak. Goede service Snelle verzending En mooie producten.

Goed merk

Mooie producten

Ik bestel al jaren mijn autoshampoo, droogdoeken, velgenreiniger etc bij Carclean. Onlangs ben ik wat nieuws gaan proberen, mijn auto kleien. Na aanleiding van de instructiefimpjes van Carclean ben ik aan de slag gegaan. Telefonisch heb ik ook nog contact gehad. Hierbij was het fijn geweest als men iets meer meegedacht had in een stappenplan. Verder prima geholpen.

Goede overzichtelijke website

Mooie website, met een heel ruim aanbod. Orders worden netjes bevestigd en heel snel geleverd. Een aanrader !!

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs