Ruim aanbod, duidelijke uitleg en smooth process

Carclean.com heeft een zeer ruim aanbod. Bij alle producten staat duidelijk waar het voor is en reviews. Helder gestructureerde site. Prettig afhandel proces/communicatie.

Paar maanden geleden mijn eerste aankoop gaan bij carclean na een telefonisch gesprek over het behandelen van mijn interieur. Was mijn god niet wat en hoe ik het op een juiste manier moest doen. De man aan de telefoon nam de tijd en gaf me de juiste informatie over hoe en wat het beste ik kon gebruiken voor het behandelen van mijn auto. Geen vraag was te veel en zo is het avontuur begonnen hahah. De service is 100 procent en heb nu al een paar keer besteld en ook weer gebelt voor aantal vragen. De site is erg goed en gebruiksvriendelijk. En zo kun je lekker shoppen ik ben erg tevreden over het bedrijf en de mensen die er werken.

De bestelling de volgende dag al in huis. Goede beschrijving op de website

Veel keuze in goede producten.

Grote keuze uit prima producten en zeer snelle levering.

Super service!

Een goede, duidelijke website. De artikelen welke ik nodig had waren op voorraad, en binnen 2 werkdagen al thuis geleverd! Bestelgemak goed ervaren. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Uitstekende (web) winkel met kennis en vakmanschap

Tim en zijn collega's hebben het met zijn allen heel goed voor elkaar, al jaren DE winkel om te zijn als je goede producten en hulp daaromtrent zoekt op gebied van auto detailing, of je nu alleen maar de auto af en toe wast of helemaal los gaat met polijsten, machines en een goede wax. Als je wel geld hebt maar niet de mogelijkheid of zin, dan kun je jouw auto zelfs bij Carclean achterlaten voor detailing waar je U tegen zegt. Tim en Team, voojjjal zo dooojjgaan!!!

Snelle levering, voorraad

Super apparaat. Vlotte bestelling. Zeer tevreden!

Blijft een top winkel!

Van assortiment tot service, tot behulpzaamheid in de winkel. Vrijwel altijd ontvangen met een lach en ze nemen alle tijd voor je!

Gewoon een goede zaak en zeker klantvriendelijk

Fijn dat je de spullen ook kunt ophalen ipv alles via internet

Fijn winkelen bij Carclean!

Vriendelijke ontvangst. Je wordt geholpen door deskundig personeel, dat er niet op uit is je het duurste aan te verkopen maar voor jouw toepassing wel het beste.

Super snel geleverd.

Prima producten, goede prijs!

Geen verkoop banbels

Ik heb de poets/ polijst machine aangeschaft. Ik kreeg wat uitleg en kon zelf de machine testen. De machine was een pakket. Alleen was dat niet geschikt voor mijn auto dus werd hij aangepast met poetsmiddelen die voor mijn lak het beste was. Dat werd zonder vragen aan gepast en dat is netjes en ik ben niets te kort gekomen, of er bij ingeschoten. Echt een top bedrijf

Werkt perfect

Geheel naar wens.

Producten uitstekend en altijd deskundig advies wanneer je het nodig hebt

Koop nu dik 4 jaar mijn producten bij Carclean.com. Altijd eerlijk advies en goede service. Even een appje sturen of bellen en je krijgt heel snel een duidelijk antwoord. 1 keer de winkel bezocht en deze zag er heel verzorgd uit. Assortiment is heel breed en voor iedere prijs klasse iets te vinden.

Klantvriendelijk en representatief houding tov de klant.

Goed en snel service

Kwalitatieve producten !

Heb enkele aankopen gedaan voor het reinigen van onze nieuwe auto. Wij zijn heel tevreden. Helpt echt voor een jou auto mooi te houden. Misschien niet de goedkoopste, maar wel goed materiaal.

Heel goeie service en levering Nogmaals dank Michel

Duidelijke, overzichtelijke site met goede producten

Ik shop al jaren bij Carclean, ben erg tevreden over de site en de producten die aangeboden worden. De keuze is enorm, de prijzen zijn netjes. De site zelf is mooi en overzichtelijk, waardoor ik snel de juiste producten kan vinden. De gratis goodies die ze af en toe bij je bestelling doen wordt hier ook gewaardeerd.

Goed advies met vakkennis

Personeel weet waarover ze het hebben

Zoals het hoort.

Nette en duidelijk site, makkelijk bestellen en betalen. Keurig verpakt en afgeleverd.

makkelijk te bestellen en snel geleverd

site is makkelijk toegankelijk en je hebt je weg zo gevonden. `Uitleg is prima, vaak met makkelijke filmpjes. Levering verloopt volgens afspraak.

Goed product

Super kwaliteit..

Snelle levering van goed ingepakte en bestelde produkten

Duidelijke communicatie omtrent bestelling en vooral ook de levering. Onverwacht snelle levering naar Luxemburg en op aangegeven tijdstip.

Huygensstraat 35

2652 XK Berkel en rodenrijs