Kundig advies, bestelling vlot ontvangen.

Uitstekend bedrijf met een zeer ruime keuze.

gewoonweg perfect zoals altijd

De beste webshop die er is ,alles gemakkelijk te vinden aan een eerlijke prijs. Zeer snelle levering aan huis en alles degelijk verpakt.

Top advies en kwalitatief goed productaanbod

Altijd enthousiast en kundig advies door mannen met veel kennis en ervaring.

De juiste spullen op een plek

Spullen zijn snel geleverd

Snelle levering en product voldoet.

Snelle levering en product voldoet.

perfecte service

zeer groot en uitgebreid gamma. Persoonlijk advies en zeer snelle levering. Zelfs al loopt het bij de verzending eens mis (buiten de wil van Carclean zelf), dan wordt toch voor een passende oplossing gezorgd. Perfecte service op alle vlakken.

Fijn om alles snel te ontvangen. Prima verpakt.

correct

De producten zijn zoals beloofd de service is snel en correct . ik heb al veel aangekocht en zeer tevreden echte aanrader.

Top klantendienst.

Gemakkelijk te bereiken via whatsapp. Wanneer ik bericht kreeg dat mijn pakket was beschadigd, contact opgenomen via whatsapp. Direct antwoord en producten snel terug opgestuurd. Dus topservice!

Ruim assortiment. Goed te vinden op de site. Bestelproces zonder poespas. Levering compleet en zoals geadverteerd. Tevreden.

Snel de juiste producten geleverd

Snelle levering van juiste producten tegen een scherpe prijs

Fast and good packaging

Fast and good packaging

Makkelijk bestellen, snelle levering, netjes verpakt.

Zie titel. Niets aan toe te voegen.

Af en toe een beetje druk maar nemen ruim de tijd voor je! Geven goed advies en daardoor sta je soms wat langer te wachten voor je producten, ouderwets vakmanschap!

Ontvangen wat besteld Compleet en onbeschadigd Wel in verleden altijd verwend met gratis spullen (bij grotere bestelling) Helaas deze keer niks extra

Genuinely good

I am from South Africa and moved here. Although, i have visited a few places of the years and had to do with quite a few detailing websites. Yours are very good and easy to navigate. Your selection is massive and the fact you ship so quickly is a massive bonus. Well done.

Snel en keurig verpakt

Aanzuig slangetje was te lang die aan de verstuiver zit. Verder goed product en de borsteltjes zijn geweldig.

Ik kom slechts enkele keren per jaar in de winkel en ik blijf mij steeds verbazen over Johan. Deze man kan werkelijk waar met zoveel passie praten over de producten die Carclean verkoopt met alle tips, tricks en dingen die je niet moet doen. Je merkt aan alles dat Johan met plezier en passie zijn beroep uitvoerd en ook negatieve kanten durft te benoemen over producten waar jij als klant interesse in hebt en komt dan ook met goede alternatieven waardoor je wel het gewenste resultaat behaald bij het poetsen van de auto. Na een bezoekje aan de winkel loop ik altijd weer tevreden en met meer wijsheid de winkel uit. Ga zo door ! En tot de volgende.

Ik ben niet anders dan perfect gewend

Nog nooit problemen gehad met carclean. Vele bestellingen, altijd goed, leuke acties en extreem snelle levering. Trunkrs ook zeer aan te raden bij verzendopties!

Al meerdere keren spullen besteld altijd netjes op tijd geleverd. Ik vind de video's die zij plaatsen, naast grappig ook leerzaam en onformerend

Carclean, # voor alles een oplossing .

Wat je ook wil, bij carclean vindt je het wel. Ook altijd een goede uitleg over de producten , zeker een aanrader voor wie zijn favoriete voertuig in de watten wil leggen .

Zeer goed en fijn bedrijf.

Mooi bedrijf die afspraken altijd nakomt. Mooie producten, snelle verzending en heel goed verpakt.

****

****