Pluspunten

Goede service na verkoop!

Pluspunten

Zeer vriendelijke ontvangst en heel veel uitleg. Ook de dienst na verkoop zeer behulpzaam.

Pluspunten

Prima uitleg en service!

Pluspunten

Duidelijke communicatie en documentatie. Levering zoals beloofd. Extra: avevepunten werden, zoals in een gewone winkel, gewoon toegekend

geen

Pluspunten

vriendelijkheid

Pluspunten

begeleiding en uitleg ivm serre

geen

Pluspunten

Vlotte medewerkers, aangename sfeer ook op de 'werf'.

Pluspunten

Vanaf de bestelling was alles zoals afgesproken volledig in orde. Ook bijkomende vragen werden door hen zelf aangebracht. Plaatsing is ook vlot verlopen (vriendelijk personeel)

Pluspunten

Zeer vriendelijk en behulpzaam Antwoorden op al u vragen Zoals deze zaak zouden er veel meer moeten zijn

Geen enkel punt van verbetering

Pluspunten

zeer enthousiaste en gedreven bedrijfsleider.Uitleg tot in de puntjes. Vele demo modellen.Mooie winkel.

geen opmerkingen.

Pluspunten

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Doe zo voort zou ik zeggen.

Pluspunten

Vlotte info bij aankoop Elegant serre. De service, vriendelijkheid van iedereen in de winkel is een sterk punt. Iets dat mij bij ieder bezoek toch opvalt! Correcte duidelijke afspraken voor levering en plaatsing van de serre. Eigenlijk kan je echt niet meer verwachten. Mijn complimenten!

Pluspunten

Goede uitleg vòòr de verkoop Vakkundig geplaatst Zeer snelle reactie op vragen via de mail

Geen nadelige opmerkingen

Pluspunten

In de winkel deskundige uitleg gekregen over onze serre. Per email gedetailleerde informatie ontvangen. Vlotte bestelling en levering. De serre hebben we zelf gebouwd: was te doen met de filmpjes en de brochure, maar hier en daar toch nog onduidelijk. Enkele zaken die te kort werden geleverd, werden na melden, zeer snel nageleverd. Wij zijn heel tevreden.

I.v.m. de levering: het grootste pak met aluminiumprofielen was te groot om door 1 persoon gedragen te worden; het kon ook niet verplaatst worden met het transpallet (gelukkig waren we thuis om te helpen). Misschien beter in verschillende pakken verdelen om draagbaar te maken. I.v.m. de montage-instructies: de filmpjes zijn zeer goed, maar kunnen nog verbeterd worden door er gesproken uitleg aan toe te voegen.

Pluspunten

Ik ben uitermate tervreden over de contacten met de firma Depreitere. Het is, voor een amateur als ik, weliswaar met hulp, goed in orde gekomen om mijn serre in mekaar te steken.

Pluspunten

Zeer vlotte service, en duidelijke uitleg via mail. Kristof weet duidelijk waarover hij praat, en lijkt me ook gepassioneerd in wat hij doet. Een foutje bij de levering van ACD werd mooi gecompenseerd dankzij de inbreng van Depreitere. Niks dan lof!

Geen enkele

Pluspunten

alle metalen onderdelen passen goed in en op elkaar. folie is mooi strak na opspannen. het geheel voelt stevig aan na volledige afwerking.

wij hebben de ankers ingegoten in plastiekbuizen van 50cm lang en 16cm diameter en bevestigd met spanringen.aan de grondbuizen. afwachten wat de eerste stevige wind zal teweeg brengen. hebben de deurkruk van de schuifdeur moeten aanpassen:stopring was slecht aangelast. touwtjes kleine zeilen zijn sterk maar glad en daardoor moeilijk te knopen. waar bouten in contact komen met de folie hebben wij sluitringen opgestoken voor het aandraaien van de moeren om beschadiging te voorkomen.

Pluspunten

werktafel verstelbaar automatische venster

handvat aan de buitenkant deur

Pluspunten

prima service Vriendelijke bediening

Pluspunten

heel goede uitleg bij montage en heel degelijke kwaliteit. klantvriendelijk

Pluspunten

Alles paste goed.Het eindresultaat is in orde.

Zoals te zien op de foto heb ik zelf doorlopende deurhandvatten gemaakt. Ik heb ze in speciale grondverf en groene lak gezet want alleen die kleur vind ik passend in het geheel van mijn tuin. De automatische raamopeners openen te vroeg omdat de zon door het glas de zwarte pomp opwarmt. Ik heb al een test gedaan met deze af te schermen en dan werken ze wel goed dus dat ga ik aanpassen. Voor nog bevestigingsbouten (voor een schap te plaatsen bv.)in de boutgleuven te krijgen achteraf zonder iets te demonteren:ik boor met een metaalfrees in de boutgleuf en haal zo de kantjes weg.

Pluspunten

Vriendelijk onthaal, goede uitleg opbouw serre aan de hand van demoprofielen. Ruime keuze aan tentoongestelde serres. Uitstekende telefonische bijstand bij opbouw.

Pluspunten

Eenvoud en kwaliteit. Correcte en vlotte afspraken.

Geen

Pluspunten

zeer tevreden met afhandeling bestelling en hulp bij plaatsen

Pluspunten

goed en voldoende uitleg bij verkoop afspraken worden correct uitgevoert een fout van de transporteur was zo geregeld staan steeds open voor verdere vragen

Stalpaertstraat 2

8680 Koekelare